Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Ozzy

MF veteraan
4 mei 2004
35.107
1
Lelystad
Yamaha_R6_Supersports_700p.jpg


het vervolg op deel 1
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Carbon blokken van chris.

Waarom zou ik bijvoorbeeld carbon rijden ipv normaal? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ahh dus toch. Dan ga ik er niet aan beginnen ;) Heb al hekel aan banden wisselen. Als dan de blokken ook nog moeten ;)
 
Daar hoor ik ook veel positieve verhalen over.

Zelf rijd ik al jaren dp pads. Ook erg fijn.
 
Brembo remblokken bij mij er ook ingezet. Had lorain, maar brembo remblokken remmen toch nog iets beter en meer gevoel.

Voor mij niet meer anders. Zeker niet omdat ze maar een paar euro duurder zijn. Ok zonder btw
 
Hmm, er is dus keuze uit:

- TWR/ Lucas
- Carbon Lorraine
- Brembo Z04
- SBS

Dan heb je nog keuze tussen Carbon en Dual Carbon, waarbij Dual Carbon helemaal verschrikkelijk duur zijn.

En als er ivm regen niet met de carbon blokken gereden wordt, stoppen jullie er dan gewoon sinter blokken in?
 
Jep even de remblokken voor mee wisselen. In het begin een drama, maar het wend snel en remblokken wisselen kost nu 5 a 10 min extra.
 
Hmm, er is dus keuze uit:

- TWR/ Lucas
- Carbon Lorraine
- Brembo Z04
- SBS

Dan heb je nog keuze tussen Carbon en Dual Carbon, waarbij Dual Carbon helemaal verschrikkelijk duur zijn.

En als er ivm regen niet met de carbon blokken gereden wordt, stoppen jullie er dan gewoon sinter blokken in?

Dual carbon van SBS is toch niet zo heel duur?
Dual Sinter daarin tegen wel..

Rij zelf nu 2 dagen met de Z04 maar remmen echt super.
 
ik rij met sbs dual carbon. prima blokken voor goede prijs. die z04 blokken zijn belachelijk duur en vind ze niet beter remmen als de sbs blokken dus hou het lekker bij die goedkope sbs blokken :) en in de regen rij ik niet dus hoef niet om te steken :P

beste is zelf testen wat jij fijn vind.
 
Ik heb zelf goede ervaringen met carbone lorraine c55 remblokken. Geven toch iets extra's ten opzichte van gesinterde blokken. Voor de rest zal er weinig verschil zitten tussen de verschillende merken.
 
Ik heb zelf goede ervaringen met carbone lorraine c55 remblokken. Geven toch iets extra's ten opzichte van gesinterde blokken. Voor de rest zal er weinig verschil zitten tussen de verschillende merken.
En met de regen Geert?
 
Terug
Bovenaan Onderaan