Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

als je op de site van SBS kijkt, zouden de carbonnen blokken het in de regen ook gewoon moeten doen..



maar wat ik uit de verhalen hier boven begrijp, is dat de werking van deze blokken juist te niet gedaan wordt door de regen? :?



maargoed, zojuist dit type besteld: SBS Brake Pads 634RS :)

sbs634rs__1.jpg
 
Laatst bewerkt:
als je op de site van SBS kijkt, zouden de carbonnen blokken het in de regen ook gewoon moeten doen..


maar wat ik uit de verhalen hier boven begrijp, is dat de werking van deze blokken juist te niet gedaan wordt door de regen? :?



maargoed, zojuist dit type besteld: SBS Brake Pads 634RS :)

[afbeelding]

Dit zijn niet de carbonnen he ;)
 
Zo, de TRW blokken zitten er inmiddels in en de wagen is ingepakt. Morgen naar Assen om daar aankomende zaterdag maar eens een paar rondjes te rijden :] :] *O* *O* *O*

Rete zenuwachtig maar heb er zin in!!!

Ik rij overigens met een rode R6 met blauwe onderkuip en nummer 239 voor diegene die me aan willen moedigen :$ :)
 
Zo, de TRW blokken zitten er inmiddels in en de wagen is ingepakt. Morgen naar Assen om daar aankomende zaterdag maar eens een paar rondjes te rijden :] :] *O* *O* *O*

Rete zenuwachtig maar heb er zin in!!!

Ik rij overigens met een rode R6 met blauwe onderkuip en nummer 239 voor diegene die me aan willen moedigen :$ :)
Enjoy!
 
Zo, de TRW blokken zitten er inmiddels in en de wagen is ingepakt. Morgen naar Assen om daar aankomende zaterdag maar eens een paar rondjes te rijden :] :] *O* *O* *O*

Rete zenuwachtig maar heb er zin in!!!

Ik rij overigens met een rode R6 met blauwe onderkuip en nummer 239 voor diegene die me aan willen moedigen :$ :)

Succes en genieten van het moment!!!!
 
Zo, de TRW blokken zitten er inmiddels in en de wagen is ingepakt. Morgen naar Assen om daar aankomende zaterdag maar eens een paar rondjes te rijden :] :] *O* *O* *O*

Rete zenuwachtig maar heb er zin in!!!

Ik rij overigens met een rode R6 met blauwe onderkuip en nummer 239 voor diegene die me aan willen moedigen :$ :)

Succes!
 
Zo, de TRW blokken zitten er inmiddels in en de wagen is ingepakt. Morgen naar Assen om daar aankomende zaterdag maar eens een paar rondjes te rijden :] :] *O* *O* *O*

Rete zenuwachtig maar heb er zin in!!!

Ik rij overigens met een rode R6 met blauwe onderkuip en nummer 239 voor diegene die me aan willen moedigen :$ :)

Ik zal naar je uitkijken en zwaaien!!!
Zet hem op en zet die vaste onk deelnemers maar mooi te kakken. Heb ik vorig jaar ook gedaan :X _O-
 
Nou dat was me het weekendje wel :/ Op zich een fantastische ervaring en ik kon redelijk meekomen in het SS geweld. Vrijdag ben ik in de kwalificatie onderuit gegaan in de Ossebroeken. Deed niets geks, maakte een kleine correctie en weg was het voorwiel. Had juist m'n voorvork wat verder laten doorzakken dus denk dat dat ook niet meehielp. Bij deze crash m'n demper helemaal opgevouwen.

Gelukkig een demper kunnen lenen en alles weer netjes in orde kunnen maken voor de race op zaterdag. Race ging eigenlijk wel lekker. Ik werd in de eerste ronde helaas wat opgehouden door Koen Meuffels en verloor daardoor de aansluiting met een grote groep die om P9 streed. Had helaas niet het tempo om er naar toe te kunnen rijden maar denk dat ik wel de aansluiting had kunnen houden (en een hoop kunnen leren!) als ik er wel bij zat. Maar goed, zo ver kwam het niet...

In ronde 6 of 7 sloeg m'n koppeling los bij insturen de Bult. Achteraf bleek dat de koppeling bij het blok is losgeschoten. De borg moer was losgetrild en de koppeling zit aan de rechterkant van het blok... de kant waar ik vrijdag op gecrashed was. Waarschijnlijk is daarbij de borgmoer los gaan zitten en deze heb ik verder niet gecheckt na de crash.

Erg zonde allemaal '( Nu gelukkig een weekje vakantie en na de vakantie kan de bak met polyester en plamuur weer tevoorschijn worden gehaald. Ikzelf heb naast behoorlijk wat blauwe plekken gelukkig niets. Helaas is m'n kleding ook behoorlijk gehavend B|

Nu op zoek naar een nieuwe demper. Ron Looijesteijn kan m'n demper waarschijnlijk wel fixen, maar die is zelf ook onderuit gegaan dus weet niet of dit hem lukt voor de volgende OW wedstrijd op 20 juli.

Ik ben me dus wat aan het orienteren op de markt van uitlaatdempers voor een Akrapovic systeem. Kunnen mensen me hier nog wat aanraden? Aandachtspunten zijn:

- geen vermogensverlies t.o.v. Akra demper (bij voorkeur zelfs vermogenswinst :9 )
- goedkoper dan een nieuwe Akra demper
- mogelijkheid tot het kopen van losse delen, zoals een eindkapje voor als je die kapot valt
- snelle levertijden / service
 
Ik weet de site even niet, maar je kunt zo goed als alle onderdelen van de demper los kopen. Zal even zoeken
 
Heb nog wel een laser demper die je mag lenen voor de volgende cuprace, is mijn reserve demper...
Gaf niet mega veel bodemvrijheid, maar ik heb de motor sindsdien wel hoger gezet. Dus weet niet hoe het nu zit. Rij nu met een hoge demper.

Jammer dat de TT niet gebracht heeft wat he had gehoopt, maar je zat er goed bij!
Op naar het podium in de cup!!
 
Thanks Martijn, maar Laser heeft volgens mij 50 mm aansluiting en Akra 52 mm, dus dat gaat niet passen of ik moet een snee in m'n uitlaatsysteem maken en hem wat dichtvouwen. Maar daar voel ik niet veel voor zoals je zal begrijpen. Heb ook al contact opgenomen met Superpole, vind dat ze een nette demper voor op jouw fiets hebben gemaakt. Eens kijken met wat voor prijs ze komen...
 
Ik heb ook een Laser op mijn Akra system. Mail gewoon Anton even, die levert maatwerk voor een hele nette prijs. Me happy.
 
Ik heb 2st een Maxtreme dempers liggen.

Dit met een ingang van 53mm.
Eventueel kan ik nog wel een ring maken, om eventueel die 1mm uit te vullen.

PB me anders even.
 
Thanks Martijn, maar Laser heeft volgens mij 50 mm aansluiting en Akra 52 mm, dus dat gaat niet passen of ik moet een snee in m'n uitlaatsysteem maken en hem wat dichtvouwen. Maar daar voel ik niet veel voor zoals je zal begrijpen. Heb ook al contact opgenomen met Superpole, vind dat ze een nette demper voor op jouw fiets hebben gemaakt. Eens kijken met wat voor prijs ze komen...


Ok Superpole levert netjes werk en als je mijn naam noemt maken ze vast wel een mooie prijs ;-) ik heb zelf ook een titanium akrapovic uitlaat systeem, daar heeft Pajic destijds deze laser al pas op gemaakt..
Dus lenen mag hoor, maar ik kan me voorstellen dat je gewoon iets goeds voor jezelf wil.

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan