gpz 900 "stealth"

We zijn er nog laaaaaaaaaaaaaaaang niet maar het begin is er! :Y
full
 
*O* *O* *O* *O* dikke fiets *O* *O* *O* *O*

het achterwiel is net zo breed als de fiets zelf 8-)

jullie zijn van de grote koplampen ik wil wel een dik en rond 'achterwiel'.
 
Zeker,die zitten ook op mijn fietsen en smoelen en remmen als een tiet! :+
 
Even wat overtollige zooi van het frame gehaalt want hier zal een alubehuizing met steunlager moeten komen,voortandwiel zal een cm of 8 naar buiten moeten.
Als iemand een link o.i.d.heeft dan hou ik me aanbevolen,ga er niet van uit dat er wat op de markt te krijgen is.Zal wel custommade moeten worden,geld ook voor de tandwieldrager,zal ook wel eigenbouw moeten worden.Ding moet ook een cm of 8 naar buiten. O-)
Hoop dat mijn frees/draaimannetje tijd heeft....... O-)

Maar goed,dit zijn de mooiste klussen! *O*
Had nog een mooi kort WPtje liggen,die kunnen we mooi kwijt.

full
 
Laatst bewerkt:
Even wat overtollige zooi van het frame gehaalt want hier zal een alubehuizing met steunlager moeten komen,voortandwiel zal een cm of 8 naar buiten moeten.
Als iemand een link o.i.d.heeft dan hou ik me aanbevolen,ga er niet van uit dat er wat op de markt te krijgen is.Zal wel custommade moeten worden,geld ook voor de tandwieldrager,zal ook wel eigenbouw moeten worden.Ding moet ook een cm of 8 naar buiten. O-)
Hoop dat mijn frees/draaimannetje tijd heeft....... O-)
Ooit gehoord van de Hysteria ? zelfde 900r frame ,, mijne hoefde ''maar'' 40 mm off-set ,dus een off-set tandwiel laten maken bij een bedrijf en het tandwiel in een extra lager gedropt ,de org sprocket cover handmatig na gemaakt incl daarin de lagering en voetsteun etc ,werkt nu nog steeds ;)

Maar dit alles is terug te vinden in mijn topic incl de ET waarde wiel etc etc, ..omdat ik net als jou nog wel eens foto's maak om iets terug te willen vinden :+


full


Maak er wat moois van Gerard!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de pic Ron,ik had begrepen dat jij het zonder steunlager had gedaan.Niet dus.
Zal even op je topic spieken hoe of wat,weten we ook dat dit een beproeft concept is. O-)
:+
 
Staat op pagina's 75 tot 80 op het Hysteria topic hier,al gevonden.
Maar je moet maar niet rekenen dat ik met een bovenfrees voor hout in de weer ga! ;)
Heb er wel 1 trouwens.(vroeger bij de verbouwerij van het huis nog gebruikt. ;) )
Morgen maar eens bekijken hoe of wat.Moet wel zeggen dat Piet met die 300er slof aan kwam dat ik dacht,jezus,wat moet je daar nou mee! :? Maar in het echie staat het wel ontiegelijk lekker. :+
 
Laatst bewerkt:
ik vond die twee in duitsland er ook niet verkeerd uitzien, had ik het geweten had ik een paar pics gemaakt ;)
 
En dan zou ik ..... want nog nóóit gezien ..... links én rechts voor de aandrijving gaan ........ hoe over de top wil je het hebben ........ 8-)

full
 
En dan zou ik ..... want nog nóóit gezien ..... links én rechts voor de aandrijving gaan ........ hoe over de top wil je het hebben ........ 8-)

[afbeelding]
das niet links en rechts aandrijving, das een 'slimme' manier om het verzet te overbruggen zonder de uitgaande as te verlengen ;)
vind het overigens niet passen bij zon oldskool gsx :')
 
Ik kom niet uit 'n ei .............. ;)
Er staat toch 'n paar x .... voorbeeld ...... had ik dan bij deze foto óòk moeten zetten: als voorbeeld hè.
Résumé: ik zou 'n as-constructie maken met links én rechts 'n tandwiel zodat je aan beide zijden 'n ketting krijgt lopen ......... :Y :W


p.s. ik vind het ook niet passen/staan bij 'n GSX. :N :N
 
Gaan we niet doen en de offset in de brug komt er ook niet. :N
De 7/8cm offset van het voortandwiel komt bij de uitgaande as.
Zeker bedankt voor de piccies! :}

Hee piet,kun jij zorgen dat er een originele tandwielhouder/tandwiel/rubbers/bussen voor het zxr750 wiel komt.Een zx6r (2003/4)past ook want daar heb ik nog een complete wielenset daarvan liggen maar wil dat graag compleet houden. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan