gpz 900 "stealth"

je weet zeker dat een zx6r 2003 2004 past, want ze zijn allemaal even duur en die van de zx6r ziet er wel veel mooier uit
 
Yep,net gepast.Zal even bekijken of we nog meer moeten hebben,dat hoor je dan nog. O-)
 
Heren, let wel even op met het verlengen van de aandrijfas.. Zorg ervoor dat je voeten dan nog symmetrisch kunnen staan.
Bij harleys is dat minder een probleem, gezien die cowboybotten meestal vooraan de brommer bungelen.
Op drag'style' bikes is dat volgens mij een extra reden om in de achterbrug te verbreden.

Hoewel ik er eigenlijk van uitga dat JerryT dat wel bekeken en goedgekeurd heeft..
 
nog een paar plaatjes voor de beeldvorming ;)
Paulblade019r2.jpg

682407967370837.JPG

02.jpg


de laatste lijkt op wat bij onze oosterburen gezien heb, hoewel die er wel wat gelikter uitzagen..
 
Net berekent dat de aandrijfas 60mm naar buiten moet,valt opzich nog mee.Dan staan de wielen in lijn en dan zit er ongeveer 5mm ruimte tussen ketting en band,is genoeg. :Y
full
 
In deze GSXR zit 'n 300-band met zo'n soort swinger.
Mwa, valt best mee toch? 8-)

neue_bilder_gixxer_014.JPG


a1-300.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je kunt toch niet ongestraft het tandwiel 60mm naar buiten zetten?
Zet je er nog een lager omheen?
 
Je moet er wel even bijblijven Tim,tuurlijk komt er een steunlager in. :Z

Piet heeft vanmorgen al even een tandwielhouder geroggelt. :}
De ori :} draadeinden er uitgedraaid(teringvast die dingen,maar dood spul geen baas)Waar de lange bouten nu zitten zal ook een opvulbus moeten komen van 60mm,zal ook nog wel een extra lager in moeten terhoogte van het tandwiel.Maar nou heb ik straks de kettinglijn en kan ik met de brug beginnen.Die gaat met organische vormen taps naar het frame toe lopen,zover de kettinglijn dat toe laat. O-)
full
 
G, het tandwiel, of de toekomstige opvulbus zijn toch verbonden met het achterwiel via de tandwielopnemers, rubbers? als je dan hier nog een lager gaat tussen plaatsen, die ook op de as zit, riskeer je dan gaan rare torsie krachten?
Is het niet mogelijk de opvulbus vast te lassen op het wiel, of vast te monteren, en hierin nieuwe gleuven maken voor de rubbers?
Dan zou je het misschien kunnen doen met 2 ipv 3 lagers?
 
Laatst bewerkt:
G, het tandwiel, of de toekomstige opvulbus zijn toch verbonden met het achterwiel via de tandwielopnemers, rubbers? als je dan hier nog een lager gaat tussen plaatsen, die ook op de as zit, riskeer je dan gaan rare torsie krachten?
Is het niet mogelijk de opvulbus vast te lassen op het wiel, of vast te monteren, en hierin nieuwe gleuven maken voor de rubbers?
Dan zou je het misschien kunnen doen met 2 ipv 3 lagers?

:^
 
De expert komt binnenkort effe langs,eens zeggen wat die er van zegt. O-)
 
Mooi,de stelblokken voor de achteras zijn klaar en de naaldgelagerde scharnierbuizen bij het frame ook en alles staat uitgelijnt.We kunnen met de 38mm buizen bezig! *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd JerryT...........altijd weer ongelooflijk als je zo`n foto ziet van een project bij jou op je brug, dat er een paar dagen later weer een rollende sterke en vooral unieke motor staat, geweldig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan