gpz 900 "stealth"

Nou,een paar dagen......... _O-
Heb de ketting er op,zit nog een ruimte van 10mm tussen ketting en band,ruimte zat dus.

full
 
Worden trouwens 35x2 buizen(is bij mijn eigen fiets ook zo),ook dik zat en met 38 buizen beperk ik mijzelf kwa buigen en ruimte zoals ik het wil hebben. O-)
 
Laatst bewerkt:
Eerste buizen zitten er op. :+
Bij mijn eigen fiets zit hier een lichte ronding in,lukt bij dit project niet. :N
full
 
Andere kant gebogen en afgelast aan beide kanten,duurt wel een halfuurtje voordat die afgekoelt is. :X
full
 
_O- Is gebeurt voor vandaag,vanaf morgen 3 ochtenddiensten( :r )Gebeurt er ook weinig,ach,tis maar hobby en het gaat jouw toch al te snel! _O-

Ze hebben toch mijn Deel 4 geblokt,ik denk,ze vergeten het. O-)
 
ben vanmiddag even wezen kijken bij motorhuis langezwaag. zx12r nog wat problemen met het verkrijgen van een nieuwe sleutel, maar wel even wat foto's gemaakt van hun snoepjesrek.
full
 
Daar gaan we zeker binnenkort effe aanwippen voor de sneup en de vering laten afstellen van de Triple,het kan altijd nog beter! :+
Lijkt me een mooi adresje voor onze hobby. :Y
 
Toch nog even een buisje er op gezet,kon het niet laten,tis verslavend.... O-)
Was een moeilijk ding om er tussen te prutsen,staat van onder een hoek om langs die brede slof heen te komen.I like it! *O*
full
 
Is nog breder volgens mij,330/360er.Ding bungelt wat ver achter de fiets,niet echt mooi daarom hebben wij voor een vrij normale wielbasis gekozen(150cm)
Heb al eens eerder een brug/frame gemaakt voor een 300er band maar dat was een tjopper en dit spreekt mij veeeeeeeeeeeel meer aan,een dikke vette fighter. *O*
 
Worden trouwens 35x2 buizen(is bij mijn eigen fiets ook zo),ook dik zat en met 38 buizen beperk ik mijzelf kwa buigen en ruimte zoals ik het wil hebben. O-)
Net even gemeten bij me Spondon swinger 45mm ,is dat niet veel mooier Gerard ?

Vooral de bovenste banaanbochten bedoel ik..

Dit oogt een beetje ielig bij zo'n dikke slof

Bij me 6 cil swinger doe ik ook dikke bochten ,gewoon laten buigen bij Mammoet skelter

Maak er wat moois van kerel :W
 
Laatst bewerkt:
Ik vind ze dik zat. Past mooi bij het frame. Super mooi gerard het is net of je mijn gedachten kan lezen.
 
Tuurlijk staat dikker ook lekker maar bij wat dunnere buis word de massieve band weer meer benadrukt.Zo kan je het ook bekijken. O-)
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk staat dikker ook lekker maar bij wat dunnere buis word de massieve band weer meer benadrukt.Zo kan je het ook bekijken. O-)

_O- zie dat je er over kijkt :+

Ik sta Ron's mening wel bij. Maar klant is koning :Y
 
die moderators snappen ook niks. dat is sexy, duhhh


Precies en iets hebben wat een ander niet heeft!Daar houden we ook wel van. *O*
Mooi ,vanaf nu weer 4 dagen vrij! *O* *O* Fuck die ochtenddiensten,nog maar een dag bijgenipperd,kan mij het ook schelen. O-) Zit liever mijn werkplaats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan