Mivv GP demper

so_solid

MF'er
23 jul 2009
213
1
Ik zit er aan te denken om mivv gp demper aan te schaffen, omdat ik zo een grote lompe demper de lijnen uit de motor vind halen.

Alleen nu hoor ik hier en daar wat slechte berichten over een korte demper op een gsx-r 600 k5. Hij schijnt niet genoeg tegendruk te bieden waardoor er sneller slijtage in het blok optreed. En hoe zit het met de prestaties? Heeft er iemand ervaring mee of rijden er al mensen met deze demper rond?

Ik hoor het graag.
 
Killer zit inderdaad vast :) even boortje op zetten en een schroefje er in de plaats voor zetten.

Goed om te weten dan gaat de mijne er binnenkort ook uit! en kan ik hem weer vast zetten als ik naar Duitsland ga.

ps1. heb de mijn mivv via Duitsland mivv-auspuff.de besteld en dit was de goedkoopste en binnen 2 weken binnen!. Heb een Mivv oval in carbon. scheelde 50 euro met de goedkoopste in Nederland.

ps2. Bij een honda cbr 600f (pc35) uit 99/2000 moet je even een langere schroef gebruiken anders komt ie tegen het frame!
 
nou als jullie denken dat die GP hard is, dan hebben jullie de X-cone nog niet gehoord.
ziet er wel totaal anders uit (vuvuzela) maar het geluid is vele malen harder!! je schreeuwt al die koekblikkers van de weg af!


anyway, MIVV rules!!
 
2 weken terug mijn Mivv GP ook gemonteerd en direct af laten stellen bij Hoegee, wel ff wennen maar wat een geluid zeg vergeleken met de originele dempert! :D

hier filmpje van de dynorun:
 
Goed om te weten dan gaat de mijne er binnenkort ook uit! en kan ik hem weer vast zetten als ik naar Duitsland ga.

ps1. heb de mijn mivv via Duitsland mivv-auspuff.de besteld en dit was de goedkoopste en binnen 2 weken binnen!. Heb een Mivv oval in carbon. scheelde 50 euro met de goedkoopste in Nederland.

ps2. Bij een honda cbr 600f (pc35) uit 99/2000 moet je even een langere schroef gebruiken anders komt ie tegen het frame!
Ik dacht hetzelfde. Even een boortje en lekker knallen. Naast de GP is een Akra niets bij. Ik heb hem maar weer teruggestopt. De geluid is geweldig maar niet echt ideaal voor woon werkverkeer als je een constante snelheid moet aanhouden van 60km/h op de snelweg :P

Met de db killer klonk hij te tam. Heb daarom een stuk van de db killer afgeslepen. Nu is het geluid redelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan