Gestolen motoren snel opgespoord

Het woord nuance ken jij niet, net zo min als zoiets als objectieve informatie.
Het heeft daarom ook geen enkele zin om op een posting of opmerking van jou te reageren, die bevatten alleen maar een opsomming van jouw vooroordelen en linkjes die alleen in jouw "waarheid" passen. Zonde van de tijd, sorry.
Dat linkje is dus gewoon een 1 op 1 registratie van de PRdV- uitzending waar jij dus poep over proat.. :Y
 
Dat linkje is dus gewoon een 1 op 1 registratie van de PRdV- uitzending waar jij dus poep over proat.. :Y

Het spijt me dat ik het niet met je eens kan zijn.
Maar dan zouden we opeens twéé foute linkdumpertjes zonder enige inhoudelijke kennis hebben en dat vind ik een slechte zaak..... sorry.
 
De verhuurmotoren van mijn oud werkgever waren ook voorzien van een track en trace systeem,daar was ook een motor niet van terug gebracht.Volgens het systeem stond de motor ook in een garagebox,de politie werd daar van op de hoogte gesteld en is daar gelijk achter aan gegaan en hebben de garagebox open gemaakt en de motor stond daar inderdaad nog,zo hadden we die weer snel terug en is de eigenaar van de garagebox in de kraag gevat. *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan