Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand een idee? vond het best wel een mooi plaatje om hier in de groep te gooien.
full
 
Zou zomaar kunnen , ik reed er onderdoor en jij keek van bovenaf zo te zien

Bij nader inzien ligt op jou foto de kromming naar de berg toe en op mijn foto van de berg af.
 
Laatst bewerkt:
Nee, is absoluut niet dezelfde brug. Dat zie je ook aan de gaten tussen de bogen op jouw foto. Op mijn foto ontbreken die. Maar ik moest aan deze foto denken toen ik die van jou zag.

Mijn foto is gemaakt in de buurt van Menton. Komt die van jou daar ook uit de buurt?
 
Laatst bewerkt:
Ben daar van de week wel in de buurt geweest, maar toen ik de foto maakte lagen de alpen alweer net achter me.
 
_O-

Ik wist zelf niet meer precies waar de foto gemaakt was, maar op die manier heb ik de locatie ook teruggevonden. De extra info die ik had: een half uur van te voren had mijn vriendin (per toeval of met opzet) de GPS gefotografeerd. Daar stond de D2204 op. Een klein uurtje (met fotostop tussendoor) na het nemen van deze foto waren we in Sainte-Agnès. Ik wist dus waar ik ongeveer moest zoeken.

Maar zonder mijn hint "Menton" had het jou waarschijnlijk langer geduurd, denk je niet?
 
Laatst bewerkt:
_O-

Ik wist zelf niet meer precies waar de foto gemaakt was, maar op die manier heb ik de locatie ook teruggevonden. De extra info die ik had: een half uur van te voren had mijn vriendin (per toeval of per ongeluk) de GPS gefotografeerd. Daar stond de D2204 op. Een klein uurtje (met fotostop tussendoor) na het nemen van deze foto waren we in Sainte-Agnès. Ik wist dus waar ik ongeveer moest zoeken.

Maar zonder mijn hint "Menton" had het jou waarschijnlijk langer geduurd, denk je niet?
Nee, denk het niet :N
Dan had ik gewoon via Google gezocht op:

"Foto, trein, tunnel, K1100LTse met vriendin, snel vinden"

Dan was het zeker ook gelukt :+

Zonder hint was het niet te doen denk ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan