NijmegenTopic 31: The Hangover Part 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, als jullie dit weekend (begint al op vrijdag) echt het weekend of de dag van je (motor) leven willen hebben, dan kan ik je aanraden om naar de Bikers Classics op Francorchamps te komen.

Het wordt fantastisch weer en het is een fantastisch evenement.

750 motoren die over dat geweldige circuit racen, drie dagen lang, EU 30,- entree en dan kan je echt overal bij, tot in de pitboxen aan toe. Motoren zonder geluidseisen, dus een en al herrie, heerlijke dampen en volop plezier.

Ik ze: DOEN!!!

Ow, ja, ik race er zelf ook, alle drie de dagen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier op letten dan! :] :W
Veel plezier!
En houd de glimmende kant boven *O*
 
30,-! Als ik zie wat ze voor mn scooterparts bieden denk ik dat ik deze moet laten schieten... (de pompoms, strakke latex pakje en de plu liggen al klaar voor je kees!)
 
30,-! Als ik zie wat ze voor mn scooterparts bieden denk ik dat ik deze moet laten schieten... (de pompoms, strakke latex pakje en de plu liggen al klaar voor je kees!)


:(

gay02.jpg


:P
 
30,-! Als ik zie wat ze voor mn scooterparts bieden denk ik dat ik deze moet laten schieten... (de pompoms, strakke latex pakje en de plu liggen al klaar voor je kees!)

Voor het bedrag dat je voor je frame gekregen hebt, kun je je leven lang naar de Bikers' Classics :) :]
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, maar dat was nog geen 10 procent van het totaal bedrag wat het gekost heeft :X

Tjah, hobby he. En hoe unieker de hobby, des te duurder het is :Y
Bij je huidige brommer heb je dat probleem niet meer.
 
Ik wacht ook al een paar weken op vervanging van de OP foto. De OP-perchef is niet meer zo vaak aktief op MF.

De OP-chef hangt vrijdagmorgen een nieuwe server in het rek waar de afbeeldingen op gaan draaien. Daarna zal ik de OP aanpassen.

Ben inderdaad niet veel op MF te vinden, veel te druk met de nieuwe baan in Den Haag
 
De OP-chef hangt vrijdagmorgen een nieuwe server in het rek waar de afbeeldingen op gaan draaien. Daarna zal ik de OP aanpassen.

Ben inderdaad niet veel op MF te vinden, veel te druk met de nieuwe baan in Den Haag

Top George. Bedankt voor de update. En geen probleem. Begrijp maar al te goed dat je prioriteiten elders liggen momenteel.
 
Tjah, hobby he. En hoe unieker de hobby, des te duurder het is :Y
Bij je huidige brommer heb je dat probleem niet meer.

das waar, en ik wist bij voorbaat al dat dit de slechtste investering was die ik kon doen...maar heb er wel ontzettend veel lol van gehad, zowel het rijden als het sleutelen, dus heb er zeker geen spijt van!
 
Je bent in het Nijmegen topic ingeburgerd als je een keer mee gereden hebt en op gebak of ijs getrakteerd hebt. Alleen een beetje ouwehoeren vanachter je toetsenbord kan ik niet ingeburgerd noemen.
Dan ben ik zéker nog niet ingeburgerd. Ik rij wel in Nijmegen en omgeving, maar heb nog nooit meegereden en (dus ook) niet op gebak of ijs getrakteerd. Of dat laatste kan hangt af van het aantal deelnemers. Het zou vervelend zijn als ik na mijn eerste rit in de schuldsanering terecht zou komen ... ;(
 
Dan ben ik zéker nog niet ingeburgerd. Ik rij wel in Nijmegen en omgeving, maar heb nog nooit meegereden en (dus ook) niet op gebak of ijs getrakteerd. Of dat laatste kan hangt af van het aantal deelnemers. Het zou vervelend zijn als ik na mijn eerste rit in de schuldsanering terecht zou komen ... ;(

Nou, we hebben het hier over MFN, het cluppie dat elkaar al kwijt raakt voordat ze gemeet hebben, om nog maar te zwijgen van het feit of ze uberhaupt wel de meetingplaats halen...dus dat zal wel meevallen..maar laat vooral weten wanneer je komt, dan zorg ik er in ieder geval voor dat ik er bij ben ;)
 
das waar, en ik wist bij voorbaat al dat dit de slechtste investering was die ik kon doen...maar heb er wel ontzettend veel lol van gehad, zowel het rijden als het sleutelen, dus heb er zeker geen spijt van!

Daar gaat het toch om :Y *O*
 
Voor diegenen die het willen weten: Ik ontvang net een mail met de aankondiging dat JvS verder gaat zonder directe betrokkenheid van Theo.

Of dit betekent dat de samenwerking compleet opgehouden is, is me niet duidelijk. Ik dacht juist dat Theo mede-eigenaar was, maar kan me vergissen.
 
Zaterdag ochtend toertje nijmegen / dijken / enz doen?
Ben nu wat beter opt ijd met melden.

Zeg 10.00 uur ANAC nijmegen?

~Route bepalen we dan gezamenlijk.
 
Zaterdag ochtend toertje nijmegen / dijken / enz doen?
Ben nu wat beter opt ijd met melden.

Zeg 10.00 uur ANAC nijmegen?

~Route bepalen we dan gezamenlijk.

Goed dat er weer initiatief genomen wordt. Kom er nog maar eens op terug: Mochten de mensen die zich hier het laatste jaar allemaal al een keer gemeld hebben, iets af willen spreken, neem dan initiatief! Het kan niet zo zijn dat dit altijd door dezelfde mensen geregeld wordt.

Ik ga dit weekend een of meer ritjes houden richting Francorchamps :] *O*
 
Dan ben ik zéker nog niet ingeburgerd. Ik rij wel in Nijmegen en omgeving, maar heb nog nooit meegereden en (dus ook) niet op gebak of ijs getrakteerd. Of dat laatste kan hangt af van het aantal deelnemers. Het zou vervelend zijn als ik na mijn eerste rit in de schuldsanering terecht zou komen ... ;(

Wat Jordy al aangaf...
Je hoeft mijn post niet letterlijk te nemen. Zoals recentelijk vaker gemeld: Er hebben zich hier het laatste anderhalf jaar genoeg mensen gemeld. Wil je rijden, geef dat hier op tijd aan. Dan komen er altijd wel meer mensen opdraven.
 
Voor diegenen die het willen weten: Ik ontvang net een mail met de aankondiging dat JvS verder gaat zonder directe betrokkenheid van Theo.

Of dit betekent dat de samenwerking compleet opgehouden is, is me niet duidelijk. Ik dacht juist dat Theo mede-eigenaar was, maar kan me vergissen.

ach...jvs...

die tent mag van mij wel failliet gaan en sluiten.

ballentent.
 
Nou, we hebben het hier over MFN, het cluppie dat elkaar al kwijt raakt voordat ze gemeet hebben, om nog maar te zwijgen van het feit of ze uberhaupt wel de meetingplaats halen...dus dat zal wel meevallen..maar laat vooral weten wanneer je komt, dan zorg ik er in ieder geval voor dat ik er bij ben ;)

ik raak peter al binnen 5 minuten kwijt _O-

denk je ook ff te gaan tanken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan