Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Wie van jullie heeft er een GoPro op z'n R6 ?

Ik heb sinds kort een Gopro, maar weet nog niet waar ik em kwijt kan...

Nouja, weet wel wat plekken maar dat mag niet volgens de ZAC regels -O-
 
Thanks Martijn, maar Laser heeft volgens mij 50 mm aansluiting en Akra 52 mm, dus dat gaat niet passen of ik moet een snee in m'n uitlaatsysteem maken en hem wat dichtvouwen. Maar daar voel ik niet veel voor zoals je zal begrijpen. Heb ook al contact opgenomen met Superpole, vind dat ze een nette demper voor op jouw fiets hebben gemaakt. Eens kijken met wat voor prijs ze komen...
K heb een Leovincie die stil is en op een akra systeem past, is mijn reserve dempert. Lenen mag :)

La maar weten hoe of wat.
 
Iemand ervaring hier met Domino XM2 snelgas?

Heb ik hiervoor de gaskabel set nodig? Of past deze op de kabels van de 2008 R6?
 
Je hebt inderdaad de gaskabelset nodig van domino.
Kwaliteit is goed van dit spul.

Vind het perfect werken en vind de handvatten prettig.
 
Wie van jullie heeft er een GoPro op z'n R6 ?

Ik heb sinds kort een Gopro, maar weet nog niet waar ik em kwijt kan...

Nouja, weet wel wat plekken maar dat mag niet volgens de ZAC regels -O-

Ik heb hem op m'n kroonplaat gemonteerd, levert erg mooie beelden op vind ik zelfs en zelfs de KNMV officials vonden het tijdens de TT geen probleem dat ik hem daar gemonteerd had tijdens de SS 600 race.

Voor beelden zie: http://www.youtube.com/watch?v=F2giaJ6zzAA
 
Ik heb 2st een Maxtreme dempers liggen.

Dit met een ingang van 53mm.
Eventueel kan ik nog wel een ring maken, om eventueel die 1mm uit te vullen.

PB me anders even.

thanks, heb inmiddels al wat opties maar dit is er zeker 1 van. Hoeveel kost zo'n Maxtreme demper en kan je die probleemloos op een Akra systeem zetten qua afstelling e.d.?
 
K heb een Leovincie die stil is en op een akra systeem past, is mijn reserve dempert. Lenen mag :)

La maar weten hoe of wat.

Bedankt, maar had er afgelopen race al eentje geleend en ging toen wederom (links!) op m'n plaat met helaas wel wat krasjes op de demper. Dat gedoe na afloop om die paar krasjes en hoe we daar dan mee om moeten gaan heb ik geen zin in eigenlijk :9
 
Bedankt, maar had er afgelopen race al eentje geleend en ging toen wederom (links!) op m'n plaat met helaas wel wat krasjes op de demper. Dat gedoe na afloop om die paar krasjes en hoe we daar dan mee om moeten gaan heb ik geen zin in eigenlijk :9
Snap ik ;)

Mocht je het niet redden voor de volgende race, blijft het aanbod staan.
Krasjes boeien mij nie. :)
 
Ik heb hem op m'n kroonplaat gemonteerd, levert erg mooie beelden op vind ik zelfs en zelfs de KNMV officials vonden het tijdens de TT geen probleem dat ik hem daar gemonteerd had tijdens de SS 600 race.

Voor beelden zie: http://www.youtube.com/watch?v=F2giaJ6zzAA


Aahh, dat was m'n plan B .. Perfecte beelden zo ja!

Alleen mijn stuurdemper is uhh.. Lomp... Heb een GPR..
Hij kan er in theorie wel op, maar weet niet of dat mag :P

Zo een dus;

full
 
Beste technici ;),

Ik wil op mijn motor een ventilator plaatsen, in geval van warmere omstandigheden loopt de temperatuur vrij snel op als je bij het toetreden van het circuit even moet wachten.

In principe wil ik één ventilator plaatsen welke bedient kan worden met een schakelaar.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Heb een YEC kabelboom.

Groet,

Chris
 
Beste technici ;),

Ik wil op mijn motor een ventilator plaatsen, in geval van warmere omstandigheden loopt de temperatuur vrij snel op als je bij het toetreden van het circuit even moet wachten.

In principe wil ik één ventilator plaatsen welke bedient kan worden met een schakelaar.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Heb een YEC kabelboom.

Groet,

Chris
ventilator buiten de kabelboom houden.

draden trekken vanaf de accu naar de schakelaar, die je dan zelf kan bedienen en vanaf daar naar de ventilator. dan ben je er :)
 
ventilator buiten de kabelboom houden.

draden trekken vanaf de accu naar de schakelaar, die je dan zelf kan bedienen en vanaf daar naar de ventilator. dan ben je er :)

Makkelijker dan ik dacht :P, moet ik hierbij ook nog rekening houden met het plaatsen van een zekering?
 
Makkelijker dan ik dacht :P, moet ik hierbij ook nog rekening houden met het plaatsen van een zekering?
je kan er een zekering tussen plaatsen, maar naar mijn beleving hoeft dat niet perse.

Je zou het ook via het contact / killswitch kunnen laten verlopen, die zijn gezekerd en dan kan je ook de fan niet vergeten uit te zetten / per ongeluk aan laten staan.
 
Laatst bewerkt:
Gelukt! :+

Op de luchtinlaat gezet, tussenstukje ertussen zodat ie wel de goede hoogte heeft..

1044236_192371714259990_917053703_n.jpg


:9


Edit ;

Ohja, ik wist wel dat er aardig wat G krachten los kwamen op de trailer, maar wist zelf nog niet dat het zo groot is dat je spanband uit het oog los kan schieten...

Gebruikte dus deze ;

33.jpg


En toen , binnendoor naar CPZ ;

IMGP1503.jpg


-O-

Dus nu gebruik ik deze!

Nieuwe%20afbeelding%20(15)(1).bmp
 
Laatst bewerkt:
thanks, heb inmiddels al wat opties maar dit is er zeker 1 van. Hoeveel kost zo'n Maxtreme demper en kan je die probleemloos op een Akra systeem zetten qua afstelling e.d.?

Prijs?
Daar komen we wel aan uit...

Je kunt hem probleemloos op je systeem zetten.
Uiteindelijk is een 4-takt minder vatbaar voor dermate kleine wijzigingen.
 
Laatst bewerkt:
Gelukt! :+

Op de luchtinlaat gezet, tussenstukje ertussen zodat ie wel de goede hoogte heeft..

[afbeelding]

:9


Edit ;

Ohja, ik wist wel dat er aardig wat G krachten los kwamen op de trailer, maar wist zelf nog niet dat het zo groot is dat je spanband uit het oog los kan schieten...

Gebruikte dus deze ;

[afbeelding]

En toen , binnendoor naar CPZ ;

[afbeelding]

-O-

Dus nu gebruik ik deze!

[afbeelding]

Onderste spanbandjes zijn helemaal slecht!
Die breken compleet.!!!

Spanbanden komen alleen los, indien ze niet goed op spanning zijn getrokken.
Volgende keer de motor hard vast zetten dus?
 
Laatst bewerkt:
Edit ;

Ohja, ik wist wel dat er aardig wat G krachten los kwamen op de trailer, maar wist zelf nog niet dat het zo groot is dat je spanband uit het oog los kan schieten...

Dus nu gebruik ik deze!

Je kunt beter deze gebruiken en de haken vervangen door karabijn haken.
Welkom op Motorsportshop.nl

Trek je heel makkelijk handvast in zn demping met een stuurharnas.. Tire down aan de achterkant (daar staat de motor eigenlijk mee vast) en klaar.... Ook geen overbodige druk op je vorkpoten ofzo..
 
Onderste spanbandjes zijn helemaal slecht!
Die breken compleet.!!!

Spanbanden komen alleen los, indien ze niet goed op spanning zijn getrokken.
Volgende keer de motor hard vast zetten dus?


Oh is dat zo ja? .. Goed dat ik er dan nu op de normale manier achter kom O-)

Edit - Bedoel dus dat die onderste breken :P

Maar dat is niet waar dus.. -Dat het niet kan gebeuren met motor strak vast- Ik trek m'n motor behoorlijk in z'n vering, die krijg je écht niet zomaar los! (Stond nu ook diep in z'n vering getrokken, ben beetje paranoid met zulke dingen, en terecht blijkbaar :+ )

Banden van trailer waren nog niet uitgelijnd, trilde behoooooorlijk, daar lag het ook wel aan..


Je kunt beter deze gebruiken en de haken vervangen door karabijn haken.
Welkom op Motorsportshop.nl

Trek je heel makkelijk handvast in zn demping met een stuurharnas.. Tire down aan de achterkant (daar staat de motor eigenlijk mee vast) en klaar.... Ook geen overbodige druk op je vorkpoten ofzo..

Oeh nice ! .. Thanks! *D

Tire down was ik inderdaad ook van plan :Y
 
Laatst bewerkt:
Gelukt! :+

Op de luchtinlaat gezet, tussenstukje ertussen zodat ie wel de goede hoogte heeft..

[afbeelding]

:9


Edit ;

Ohja, ik wist wel dat er aardig wat G krachten los kwamen op de trailer, maar wist zelf nog niet dat het zo groot is dat je spanband uit het oog los kan schieten...

Gebruikte dus deze ;

[afbeelding]

En toen , binnendoor naar CPZ ;

[afbeelding]

-O-

Dus nu gebruik ik deze!

[afbeelding]
Handige lul ben je ook he :+
 
Even een vraagje tussendoor,, wat voor tandwiel verhouding rijden jullie op Zandvoort? Het gaat om een R6 ' 07
 
Ligt beetje aan je tempo. Boven de 2 min zou ik voor 15/46 kiezen. Onder de 2 voor 15/45.
 
Terug
Bovenaan Onderaan