XT660X start lastig

Giela

MF'er
7 okt 2007
90
0
Breda
Mijn XT660X uit 2004 start een beetje moeilijk. Ik wil er even een andere bougie inzetten om te kijken of dat het probleem is. Nu heb ik twee vragen:

- Heeft dit uberhaupt zin?
- Kan ik de bougie van de XT660X makkelijk zelf vervangen?

Alvast bedankt voor de tips!
 
Dat wordt niks meer :N

wegdoen dat ding, voor 100 euro haal ik 'm wel op.

Whaha. _O-

Maarreh? start slecht? als in niet aanslaan of krijgt de startmotor hem niet rond? Kan zo veel zijn dus een iets specifiekere vraagstelling is wel handig anders krijg je alleen reacties zoals bovenstaande

misschien eerst even meten wat de accu doet. volt meter op je accu en dan eens starten. kakt het voltage in onder de 9 volt is je accu waarschijnlijk het probleem. Bougie bekijken kan geen kwaad maar moet je wel weten wat je moet zien (of niet moet zien). Dit schrijvende kom ik tot de bittere conclusie dat als je niet weet hoe je je bougie eruit krijgt het meten van de accu ook wat complicaties bij je kan geven haha.
 
Mijn XT660X uit 2004 start een beetje moeilijk. Ik wil er even een andere bougie inzetten om te kijken of dat het probleem is. Nu heb ik twee vragen:

- Heeft dit uberhaupt zin?
- Kan ik de bougie van de XT660X makkelijk zelf vervangen?

Alvast bedankt voor de tips!


op sommigen gewoon niet reageren, dat gaat prima.
wel de goede erin schroeven,

goede warmte/koudegraad
en schroefeind/isolatorgedeelte niet te lang!


_O- ;)
 
Nieuwe bougie zit erin. Maar even doormeten is inderdaad ook wel een goed idee. Heb niet direct het idee dat de bougie het probleem is. De startmotor krijgt hem wel rond alleen het duurt even voordat hij aanslaat.

Bedankt voor (alle) reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan