Virago xv 1000 moeite met starten na leegrijden tank

5 jul 2013
26
0
Apeldoorn
hallo mensen,

Ik heb sinds kort een virago gekocht en nu loop ik tegen wat kleinigheden aan en omdat ik al veel op het forum aan het rondneuzen was leek het me maar eens tijd om me te registreren.

mochten jullie vragen hebben stel ze gerust.

Foto van mijn viragotje is bijgevoegd volgens mij.


Dan nu de vraag van mijn kant uit.
Ik ben druk bezig mij virago te customizen, en nu ga ik af en toe een proefrondje rijden.
En nu is het zo dat ik mijn tank compleet leeg heb gereden echt te pruttelen en stilstaan aan toe... STOM!

Ik had nog wat Aspen 4 benzine staan, dit is een alkylaatbenzine zonder toegevoegde olie voor 4-takt motoren. Dit heb ik in de tank gegoten, maar starten ho maar.

Nu heb ik de motor een dag laten staan omdat ik er niet meer aan toe kwam, toen de tank geleegd, en nieuwe verse euro95 erin gegoten.

Als ik nu start en ik trek te choke helemaal open loopt hij wel even, maar gaat dan steeds langzamer lopen en slaat dan weer af. gas hoef ik al helemaal niet aan te zitten want dan slaat hij gelijk af..

Nu is mijn vraag wat kan het probleem zijn??

iemand van jullie een idee?

Zelf zit ik aan de carbs te denken of misschien verstopping door tankbezinksel?

Ik ben benieuwd wat jullie mening is



gr Jelmer
 
hallo mensen,

Ik heb sinds kort een virago gekocht en nu loop ik tegen wat kleinigheden aan en omdat ik al veel op het forum aan het rondneuzen was leek het me maar eens tijd om me te registreren.

mochten jullie vragen hebben stel ze gerust.

Foto van mijn viragotje is bijgevoegd volgens mij.


Dan nu de vraag van mijn kant uit.
Ik ben druk bezig mij virago te customizen, en nu ga ik af en toe een proefrondje rijden.
En nu is het zo dat ik mijn tank compleet leeg heb gereden echt te pruttelen en stilstaan aan toe... STOM!

Ik had nog wat Aspen 4 benzine staan, dit is een alkylaatbenzine zonder toegevoegde olie voor 4-takt motoren. Dit heb ik in de tank gegoten, maar starten ho maar.

Nu heb ik de motor een dag laten staan omdat ik er niet meer aan toe kwam, toen de tank geleegd, en nieuwe verse euro95 erin gegoten.

Als ik nu start en ik trek te choke helemaal open loopt hij wel even, maar gaat dan steeds langzamer lopen en slaat dan weer af. gas hoef ik al helemaal niet aan te zitten want dan slaat hij gelijk af..

Nu is mijn vraag wat kan het probleem zijn??

iemand van jullie een idee?

Zelf zit ik aan de carbs te denken of misschien verstopping door tankbezinksel?

Ik ben benieuwd wat jullie mening is



gr Jelmer

Probeer het hier eens


Yamaha XV Virago topic [deel II]
 
Terug
Bovenaan Onderaan