Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Ik heb zelf een r6 2007 met tandwielverhouding 16-47, alleen kwam erachter dat ik op assen zijn 6 helemaal niet gebruik.

Heb er nu een 15-47 opzitten, ben benieuwd wat dit gaat geven. Hoop op wat meer trekkracht, want vond hem echt sloom doordat hij lang doortrok in 1 versnelling.
 
hallo,
heb iemand hier ervaring met 2D laptimer??
ik heb een 2D laptimer gekocht maar vind de kabel nie waarop de rpm sensor komt :(
ik rijd met een r6 bj 2007 met yec ecu en kabelboom.
heb hooren zeggen dat er al stekers voorzien zijn aan de kabelboom maar op de 2D zijn dat alle losse kabels.als iemandmij daarbij kan helpen. en met een nederlands handleiding zou heel leuk zijn.alvast bedankt
 
Uit de yec komt een stekker met 4 draden

Tps.
Rpm.
Wheel speed.
Temp.

Zodra ik tijd heb zal ik de juiste gegevens opzoeken.
 
Mijn kuipsteun voor de bovenkuip (de steun waar ook de toerenteller ed in gemonteerd zit) is afgebroken na een crash. Het is op zich een 'mooie' breuk omdat ik stukjes had ingezaagd in de hoop dat als ik dan zou crashen, de steun daarop zou afscheuren. Heb namelijk verhalen gehoord dat bij een goede crash ook je hele dashboard in 2en kan breken.

Anyway, de vraag is: weet iemand of dit aluminium ook weer een beetje fatsoenlijk aan elkaar te lassen is?
 
Laatst bewerkt:
full

full



Van gisteren @ de 500km van Assen :)
 
Ik heb met me broertje, onze eerste circuitmotor gekocht!
een r6 uit 2007 met een flinke optionslist. Allebei hebben we geen motorrijbewijs, maar na al het racen bij de sbo en sobw zijn, gaan we nu eindelijk de overstap maken. Eerst maar wat vrij rijden. Me broertje heeft wat ervaring op assen gedaan met een bmw ss 1000r, die instructeur was in ieder geval onder de indruk dat hij 1:52 reed op de eerste dag. Helaas was Mitchell altijd het 2 wielertalentje, dus ben bang dat het mij wat meer tijd gaat kosten.
 
Ik heb met me broertje, onze eerste circuitmotor gekocht!
een r6 uit 2007 met een flinke optionslist. Allebei hebben we geen motorrijbewijs, maar na al het racen bij de sbo en sobw zijn, gaan we nu eindelijk de overstap maken. Eerst maar wat vrij rijden. Me broertje heeft wat ervaring op assen gedaan met een bmw ss 1000r, die instructeur was in ieder geval onder de indruk dat hij 1:52 reed op de eerste dag. Helaas was Mitchell altijd het 2 wielertalentje, dus ben bang dat het mij wat meer tijd gaat kosten.
Nice!!! :}
 
Ik heb met me broertje, onze eerste circuitmotor gekocht!
een r6 uit 2007 met een flinke optionslist. Allebei hebben we geen motorrijbewijs, maar na al het racen bij de sbo en sobw zijn, gaan we nu eindelijk de overstap maken. Eerst maar wat vrij rijden. Me broertje heeft wat ervaring op assen gedaan met een bmw ss 1000r, die instructeur was in ieder geval onder de indruk dat hij 1:52 reed op de eerste dag. Helaas was Mitchell altijd het 2 wielertalentje, dus ben bang dat het mij wat meer tijd gaat kosten.

Mitchel Bol??
Of toch iemand anders.
 
Tsss.... Snelheidsmeter (orgineel) komt amper boven de 80 dus zo hard gaat 't nie }) _O-

Ja-ja .... YEC, gewoon band aan 't oproken tijdens de start
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk morgen eerste meters met onze nieuwe r6, ik ben het broertje van dempster em ben ook nieuw op dit forum. Zijn er nog andere mensen die morgen op Zandvoort gaan rijden?
 
Technisch vraagje tussendoor.
Ik heb in korte tijd nu verschillende dingen gehoord over het spannen van je ketting.
De 1 zegt dat de ketting het onderste gedeelte, bijna het frame moet raken als je hem omhoog tilt.

De ander zegt nee juist zo strak mogelijk om de klappen op te vangen.

Wie kan mij zekerheid geven??

Teveel mensen spreken leid blijkbaar tot twijfel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan