Choppert te koop

LOL *D Ik geef ze les in het engels hoor! ;)

Ik ken alleen Ni Hao en Guanjin, omdat ze niet wisten wat Environment was! :P
 
Lachen he met die jongens!
Heb je weleens met een chinese windows versie gewerkt?
Man! Ik krijg soms zooi binnen via email waar mijn pc van begint te roken!
 
*LOL* Ja op het werk moest een extern iemand (direkteur van een groot bedrijf) een keer een Powerpoint presentatie houden. Helaas had hij dat in XP gedaan en hadden we op die school alleen nog maar Windows '95 met Office '97. (ARGH!) Dus ik spreek ff zo'n chinees aan, of ik haar laptop met Windows XP mag lenen. Tuurlijk mocht dat!
Crap, resolutie 1280 X 1024 en verversingsfrequentie van 85, en dat kan de beamer niet aan! Ik dus rechter muisknop op de desktop, ga naar het onderste chinese regeltje, klik zo door naar de resulotie en pas die aan, en doe het zelfde met de frequentie. Die direkteur kijkt mij met ogen als schoteltjes aan: "Kun jij chinees????"
"Nee, maar ik weet deze dingen gewoon blindelings te vinden!" :+

Tja die troep die je via de e-mail binnen krijgt van ze: dingen die je mailprogramma totaal niet aan kan, spam, virussen enz. Onderzoek heeft trouwens aangetoond dat 80% van alle computers in China besmet is met een virus.
Mja wel lekker suggestieve titel, want verderop stond in het bericht: "OOIT besmet is geweest met een virus." Ja zo kan ik ook van zulke alarmerende cijfers ophoesten.

Chinezen downloaden ook gigantisch veel, zonder zich bewust te zijn van virussen, maar ook zonder enig besef te hebben van wat Copyright is: ze denken echt dat het allemaal gewoon mag!


Wel grappig verschil trouwens: op de ene school waren de chinezen allemaal heel introvert en werkten ze gigantisch ad hoc: jij vertelde wat ze moesten doen en ze deden het, maar verwacht niet dat ze uit zichzelf weten wat ze moeten doen, want zo worden ze daar in China niet opgeleid. De chinezen op deze school zijn veel westerser.
 
Klinkt allemaal eng herkenbaar...
Dat ad-hoc gedrag dateert nog uit de communistische tijd denk ik. Vroeger was het helemaal erg maar voor zaken wel weer goed. Je kon ze van alles wijsmaken.

Nu zijn het mensen zoals jij waardoor ze verwesternen. Internet, email, GSM en TOT. Allemaal factoren die de wereld zo klein maken dat ik 2x zo hard moet lopen om een eerlijke boterham te verdienen.

Je wordt bedankt!
 
*LOL* Graag gedaan hoor! *D

Ja het is wel zo dat de hele wereldeconomie die kant uit trekt omdat daar de arbeidsloon enorm laag is, maar omdat daar enorm veel corruptie is EN omdat chinezen vaak denken: "19 millimeter? Ach 17,6 is goed genoeg!" gaan veel bedrijven al weer weg uit China. Vooral met textiel en schoeisel enzo gaat het daar wel goed, maar met electronica en machines moet je daar niet zijn. Ik had een keer een leuke goedkope chinese motor op het oog. Alle chinezen die ik er over sprak hebben het me met klem afgeraden. Sterker nog: "Don't buy products from China! They are bad!" *D
 
*LOL* Graag gedaan hoor! *D

Ja het is wel zo dat de hele wereldeconomie die kant uit trekt omdat daar de arbeidsloon enorm laag is, maar omdat daar enorm veel corruptie is EN omdat chinezen vaak denken: "19 millimeter? Ach 17,6 is goed genoeg!" gaan veel bedrijven al weer weg uit China. Vooral met textiel en schoeisel enzo gaat het daar wel goed, maar met electronica en machines moet je daar niet zijn. Ik had een keer een leuke goedkope chinese motor op het oog. Alle chinezen die ik er over sprak hebben het me met klem afgeraden. Sterker nog: "Don't buy products from China! They are bad!" *D
waren die niet toevallig van japanse afkomst? :+
 
ging dit topic over een aparte chopper of over chop chow.?

maar aan de andere kant komen er wel hele lekkere wijven uit china :9
iemand ervaring mee?hebben ze het nou overdwars of niet? 8-)
 
volgens mij moeten we dit maar het grote ouwehoer topic gaan noemen.weet je ik zal je eerlijk vertellen zo'n japanse geisha lijkt me wel een keer wat.
shijnt trouwens haast onmogelijk te zijn om die oosterse dames te versieren.
 
Rijden Chinezen in het algemeen chopper?

[me]Chef blijft gewoon lekker ontopic :P [/me]

Tja, wat heet chopper in china?
Veredelde brommers met een iets hoger stuur zie je er vaak maar echt chopper
als in Chopper...? Nee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan