gsxr 750 k8 start niet meer na kleine schuiver

vind je het gek?
Doet het niet meer.... Wat doet het niet meer? Gaat de startmotor wel rond? Wel prik op de accu en boardcomputer? Ga zo maar verder.

Dit is echt, ik wil graag hulp maar geen zin om het uit te leggen.

@ TS, ga eens langs de dealer met je motor, die kunnen je vast goed helpen.
 
Ik denk dat het wordt veroorzaakt door het lampje van je achterlicht. Nieuw lampje erin en lopen maar, wat ik je zeg.

Helpt dat niet dan is je bike reddeloos verloren. Geen nood, ik help je. Kom hem ophalen voor 800 euro.
 
Gaarne wat meer info
Gaat de startmotor wel rond maar slaat de motor niet aan?
Van welk bouwjaar is de gsx-r?
Is tydens het rond tollen de motor blijven doorlopen?
Al gecontroleerd of het blok nog willen draaien door de motor even te duwen in de versnelling?
 
Inderdaad even wat meer info. Branden de lampjes nog wel als je het contact aanzet?
En wat al gezegd is, hoor je de startmotor wel draaien?
Wat bij een val stuk kan zijn gegaan zijn je koppelingsschakelaar en de schakelaar in je standaard. Dat zou je kunnen testen door ze even door te verbinden of juist te onderbreken (Afhankelijk of dat een maak of breek contact is). Wij weten nu niet wat je schade is, en hoe hard het is gegaan. Dat moeten we weten, en ook wat de motor nu precies wel en niet meer doet (Geluidjes die hij maakt, lampjes die branden, en zo voort).
Pas dan kunnen wij serieuze reacties geven die je misschien verder kunnen helpen.

PS: Je dodemansknop wel op 'RUN' staan? Heb pas iemand op weg geholpen die die schakelaar per ongeluk had ingedrukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan