pc 5

chalen

Rookie
15 mei 2013
11
0
hoi buren;
Ben hier nieuw rij nu ongeveer 2maand met xt660x.
Waar ik zeer blij mee ben heb vroeger altijd met race modellen gereden fire blade 900RR,cbr 600,R6 enz.
Nu dus een grote overstap, xt stond origineel heb nu K&N luchtfilter er op en een powercommender 5 geplaatst met juiste map.
Zou hem graag op de testbank optimaal willen laten afstellen maar hier in ons belgen landje is het aanbod heel beperkt, en de wachttijd heel lang.
Zijn er mensen die mij raad kunnen geven waar ik dat het best laat doen , en het liefst in de buurt belgie, oost-vl regio zele.
(is het waar dat dat 3a4 uur duurt dat heeft een handelaar mij verteld)
 
Inderdaad google is zeker mijn vriend maar dan weet je wel niet waar je terecht komt heb al verschillende dagen zitten rondzoeken en bellen en mailen.
En dan weet je niet of je in een goede zaak bent terecht gekomen en via deze weg hoop ik een goede zaak te vinden want er zijn er veel bij die denken dat ze alles kunnen en laat het liever goed doen vandaar mijn vraag hier goede handelaars geven beste mond reclame van klanten.
 
Ondertussen al contact opgenomen met redfox schoonaarde.
Wel met serieuze wachttijd, wacht op bevestiging wanneer ik kan gaan en die klapte van dat het 3a4 uur kan duren.
Deze word op de testbank life time afgesteld
Dwz op alle gasstanden en toerentallen worden doorlopen.
Zijn er mensen die daar al geweest zijn.
 
Laatst bewerkt:
Foto-RJZLBIUP.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moet nog een paar weken wachten voor hij op de testbank kan , maar mischien heeft er hier iemand een goede map voor pc V
originele uitlaten
K&N luchtfiler
snorkel verwijderd
o2 optimizer
Dan kan ik de waardes is vergelijken.

Een andere bougie zou dat iets uitmaken laat jullie reactie maar horen
 
Laatst bewerkt:
Testbank | R4 moto's Gent

hier laat ik mijn moto's altijd afstellen( Srad 600, Srad 750( circuitmoto's) , zx12r , zx10R en mijn circuit zx6r ), Destelbergen is niet zo ver van Zele.
E17 op in Zele , dan afrit R4 en afrit Destelbergen .


Zijn er daar lange wachttijden ik moet nog zeker drie weken wachten en heb nog geen datum gekregen het is te druk!

Weten jullie nog goede adressen niet te ver van hier wil het zo snel mogelijk laten doen.
 
Morgen mag hij eindelijk binnen voor afstelling pc V.
Bij R4 destelbergen , hoop dat het wachten de moeite loont.
Heb zelf de twee mappen die ik kon vinden eens geprobeerd maar resultaat ondermaats zeker zonder snorken dus terug eerste map geplaatst.
Nu afwachten na testbank ben benieuwd.
Zelf snap ik niet veel van al de instellingen dus laat ik het aan anderen over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan