Waar / Wie kan tank motor vervangen/maken

Lieske92

Rookie
10 jul 2013
7
0
Wie weet waar ik mijn motor (kawasaki ZX 6R) kan laten maken?
Er zit een scherpe deuk in mijn tank en kan niemand in Noord-Limburg vinden die dit voor een fatsoenlijke prijs kan maken.
Heeft iemand hier tips waar ik hem kan laten maken?
 
Laatst bewerkt:
Ghehe tnx draakje, maar kan wel tegen stootje.
Heb een ervaring met een rit naar Assen (TT) ik zat achterop en werd op het laatst doodmoe. We moesten nog maar even op de terugweg maar kreeg kramp als een malle en daar ben ik bang voor en dat zat ik alleen nog maar achterop..
Daarom twijfel ik vooral omdat ik nog niet veel ervaring heb dat zoiets me niet gebeurd als ik zelf rij.
Maar goed, de mail is verstuurd.. nu op antwoord wachten

Achterop zitten is totaal niet hetzelfde als zelf rijden...en noord limburg is tegen nijmegen aan, daar zijn zat rijders die wel even een toertochtje willen maken met je hoor...
( nee niet K@W@, die heeft een hekel aan toeren en cruisen)
 
bijna vrijdag *O*

met lessen reed ik 2 uur 15 min pause weer 2 uur lessen
de tijd van de reis heeft niks met ervaring te maken

dan zou je maar 15 min les mogen hebben volgens jou :')

gewoon rijden niks aan de hand :]
 
Laatst bewerkt:
Achterop zitten is totaal niet hetzelfde als zelf rijden...en noord limburg is tegen nijmegen aan, daar zijn zat rijders die wel even een toertochtje willen maken met je hoor...
( nee niet K@W@, die heeft een hekel aan toeren en cruisen)

Dat je er op in gaat :')

Men zegt zelf een jaartje rijervaring te hebben,als er dan nog geen kwartje is gevallen |(
 
Gewoon effe mailen/bellen voor een afspraak te maken, dat je zeker weet dat je de tank dezelfde dag nog samen erop kunt knutselen. Die afstand haal je wel hoor.... Anders uurtje rijden en 5 minuten strekken...

Toen ik mijn rijbewijs net had gehaald, ben ik vanuit Zuid Limburg naar Emmen gegaan. Eerste keer op een vreemde motor gereden die dag, en direct in de ijzel 3 uur naar huis gereden...

Verstandig?... - Mwah t gaat.
Goed voor je ego? ... - Echt wel!
 
Doe jezelf een plezier en ga alleen.
Dan kun je je eigen tempo rijden, stoppen wanneer je wilt, hoef je niet op anderen te letten etc.

Doe dit een paar keer en ga dan pas met vrienden / kennissen rijden, dan weet je wat jij durft en je met je motor kunt....
 
@Lieske92: Ik heb een jaar of 5 geleden de tank van een (toen) gloedje nieuwe R6 met een soortgelijke vouw laten maken bij verbroekken in Nuenen (gespecialeerd in motorschades).

contactgegevens

Ze hadden vroeger een eigen website maar die is er niet meer (vraag me nu ook af of die zaak er überhaupt nog is :o ). Is/Was écht een top bedrijf qua schadeherstel.
 
Laatst bewerkt:
Als er een sloper is met de tank in de goede kleur en striping zou ik er niet lang over nadenken. Nijmegen Hoogeveen is wel even een ritje, maar met een stopje op de heen en terugweg ook weer niet zo ontzettend ver.

Wel even iets met de heren afspreken over het overzetten van de tank;

Niet met een volle tank aan komen zetten, maar een beetje peut overhebben om over te hevelen van de oude naar de nieuwe is wel verstandig, in ieder geval genoeg om naar een benzinestation te rijden en weer af te tanken. Gebruik je vrouwlijke charmes om de heren te vragen dit even voor je te doen, moet normaal wel lukken.

Laat het tankdopslot ook even wisselen (Met gebruik van diezelfde charmes) anders zit je met twee sleutels, waarbij je één apart nodig hebt voor de tank, en das nie handig.

Freez
 
Hoe dan ook gaat het dan vrij kostbaar worden.
Andere 2e hands tank in dezelfde kleur gaat hoe dan ook goedkoper zijn.

En als het te ver rijden is dan vraag je of ze m opsturen.

Ik snap echt het probleem van dit topic niet :)
Ik denk dat TS nog niet doorheeft dat niet overal bedrijven zitten die tanks uitdeuken.

Die zijn er maar nauwelijks.

Dan nog moet de tank overgespoten worden.

Die kosten wegen niet op tegen een vervangende 2e hands.
En een pakketje kost 8 euro, daar kun je tegenswoordigs al Limburg niet meer voor uit rijden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan