Uit de oude doos..

Mooie machines die we hier niet hebben.
Heb geprobeerd om van een wrak in dozen een Barry Sheene 1984 Kylama te vervaardigen.
van een gewone RG500 volledig gereviseerd kwam dit als resultaat.
Wordt getentoonstelt hier in 2 weken op een nationale motorcycle tentoonstelling stand die geld inzameld voor spinal research, een erg worthwhile research!
DSC_6377.jpg
 
Hé Jamathi is er ook weer, hoe is het alles goed Down Under?? Nog met nieuwe projecten bezig op motorgebied?
 
Dank U wel Heren.
Ben op het ogenblik bezig met game vissen en een boot daar voor in te righten om mooie grote Tuna, Marlin & sword vissen te vangen.
DSC_0075.jpg

DSC_7728.jpg
 
Laatst bewerkt:
This bronze whaler shark just in front of where I live about 35kms out to sea!
Geweldige knokkers deze haaien, deze was 7foot lang en all vis behalve the Tuna's and Duefish & snappers blijven zwemmen
dhuey4andshark1.jpg

Vissen is hier heel andrs dan in Nederland!
 
Gaan iig weer 2 foto's naar het Kevin Schwantz topic :Y
 
Dit vond ik bij het scannen van oude negatieven. Het circuit is in de buurt van Borssele, het jaar waarschijnlijk 1979. Kan er op internet maar heel weinig van vinden, weet iemand wie de coureurs zijn?
full
 
Dit vond ik bij het scannen van oude negatieven. Het circuit is in de buurt van Borssele, het jaar waarschijnlijk 1979. Kan er op internet maar heel weinig van vinden, weet iemand wie de coureurs zijn?[afbeelding]

Wie het zijn weet ik niet , maar ik ging vroeger wel met mijn Pa en Ma naar die races toe en ik herken dat enorme staalwerk nml wel en dat was de TT van Wemeldingen........misschien heb ik nog wel een programma boekje en ga dat wel ff opzoeken bij moeders want die heeft dat allemaal bewaard .

P.S. Wel ff moeders gebeld of ze wat heeft ....en ze zei dat het circuit "Riemerswaal" was hahaha mooi he 83 jaar !!!!!!!! :}......volgens mijn mams werd er ook geracet in Kapellen , Arnemuiden en Kruiningen ......en natuurlijk Borselle/Wemeldinge.
 
Laatst bewerkt:
Wie het zijn weet ik niet , maar ik ging vroeger wel met mijn Pa en Ma naar die races toe en ik herken dat enorme staalwerk nml wel en dat was de TT van Wemeldingen........misschien heb ik nog wel een programma boekje en ga dat wel ff opzoeken bij moeders want die heeft dat allemaal bewaard .

P.S. Wel ff moeders gebeld of ze wat heeft ....en ze zei dat het circuit "Riemerswaal" was hahaha mooi he 83 jaar !!!!!!!! :}......volgens mijn mams werd er ook geracet in Kapellen , Arnemuiden en Kruiningen ......en natuurlijk Borselle/Wemeldinge.


Dat enorme staalwerk is van de Total Raffinaderij en die staat aan de Luxemburgweg in Nieuwdorp. Een eindje verderop ligt het dorp Borselle Borssele. Ik zou het niet weten, ware het niet dat dat bedrijf sinds 1981 mijn werkgever is............ _O-
 
Laatst bewerkt:
Effe een plaatje:

full


Waddon Rotax 250cc en Yamaha 350 Links peter looyensteijn rechts Peter Maasman


Eigenlijk een excuus om dit topic maar weer een omhoog te plaatsen... ;)
 
Schitterende plaatjes!!
Die helm van Kevin had ik niet eerder gezien!

Als ik me goed herinner, was dat voor de laguna seca race destijds, en was het een eerbetoon aan de amerikaanse soldaten, omdat de eerste inval in Irak net begonnen was oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan