Inhouden gsx1250

3 jul 2010
164
1
Langeweg
Ik heb een Suzuki GSX1250fa, van 2012.
Voor de vakantie, ongeveer 2 weken geleden onderweg van werk naar huis had ik wat slappe bandjes. Ben toen rustig naar het dichtstbijzijnde tankstation gereden, en heb daar opgepompt.

Nadat ik wegreed, merkte ik dat de motor toch wat vreemd aanvoelde. Toen ik buiten de stad reed bleek dat ik niet meer vol vermogen had.

Ik heb toen voorzichtig een keer doorgetrokken, naar 8000 toeren, en over het gehele toerengebied miste ik behoorlijk wat.

Omdat ik op vakantie ging heb ik toen geen tijd gehad om er naar te kijken.
Vanochtend even een stukje warm gereden, en daarna voorzichtig opgebouwd.
Ik heb nu wel weer vol vermogen, maar wil uiteraard graag weten wat het is.
Hij is motorisch volledig origineel.

Zelf heb ik het vermoeden dat het de vlinderklep is in de injectie. (Er staat er 1 dicht in lage toeren ivm emissie)

Voordat ik daarnaar wil kijken zou ik graag wat feedback van jullie willen krijgen.

Ook lees ik bij Holeshot.com dat de 2e klep ook wel eens vast gezet wordt, maar kan daar geen omschrijving van vinden. Heeft hier iemand daar ervaring mee?

Alvast bedankt!
 
wellicht je bougies?, heb eens ongeveer het zelfde gehad, motor inhouden en geen vermogen meer, uitlaat gevoeld was een pijp koud.

rustig naar huis gereden en halver wegen sloeg de cil weer bij, later alle 4 de bougies vervangen en probleem was weg.

denk maar hard op mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan