xv 750 laad niet bij

maximjan

MF'er
5 feb 2008
208
1
Vriezenveen
Bij mijn laatste rid deze week ,bleek dat na een stop de accu bijna leeg was,accu opgelaaden en vandaag de laad spanning gemeten ,meet ik 12.7 volt met link gas te geven, wie weet waar ik zo kort mogelijk bij de dinamo kan meten , :]
 
Ga morgen fff testen en meten ,onder de parasol , vandaag niet ,de hele buurt opstelten ivm te veel lawaai, kom er op terug,
full
 
wasda nou weer voor gedrocht?

Een oude XV750, met de meest waardeloze/slechte verbindingstekkers die er te koop zijn.

Ik zou zo iets liever solderen en isoleren met krimpkous.
Zelf heb ik het ook gehad bij een dragstar dat de 3 polige stekkerverbinding van de dynamo naar de spanningsregelaar half weggesmolten was door oxidatie waarbij zelfs een draad al doorgebrand was.
 
Een oude XV750, met de meest waardeloze/slechte verbindingstekkers die er te koop zijn.

Ik zou zo iets liever solderen en isoleren met krimpkous.
Zelf heb ik het ook gehad bij een dragstar dat de 3 polige stekkerverbinding van de dynamo naar de spanningsregelaar half weggesmolten was door oxidatie waarbij zelfs een draad al doorgebrand was.


scotschlocks!! |( |( |( |( |(



die krijg je gratis, :') :')
 
Een oude XV750, met de meest waardeloze/slechte verbindingstekkers die er te koop zijn.

Ik zou zo iets liever solderen en isoleren met krimpkous.
Zelf heb ik het ook gehad bij een dragstar dat de 3 polige stekkerverbinding van de dynamo naar de spanningsregelaar half weggesmolten was door oxidatie waarbij zelfs een draad al doorgebrand was.
Ok nou de stekker verbinding ziet er nog goed uit ,maar ga morgen mijn multi meter er op los laten ,
Gaat mij er om dat de dinamo voldoende werkt . VVD jan
 
Heb de dynamo doorgemeten blijkt op alle drie aansluiting 65volt te staan +/- 3500 toeren , dus naar de sloop andere regelaar er op gezet ,is die ook naar de klooooten ,heb hem volgens een schema de dioden doorgemeten , dus vrijdag maar fff ruilen , wordt vervolgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan