Stukje stalen buis(80mm lang) van ong.127x8mm diameter

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Wie kan mij hier aan helpen,word gebruikt voor de bouw van een eenzijdige achterbrug.
Hoeft niet precies deze maat te wezen maar de binnenmaat moet 111/112mm zijn want daar moet een aluexcenter in t.b.v.het kettingstellen.
Zou deze gene zeer dankbaar zijn want kan dan door met mijn eigenbouwproject en mijn eigen staalleverancier heeft bouwvak. :(
Gr.Gerard
 
Vandaag was het geen dag waarbij alles meezat, een hoop spul werkte niet, en de goede buis hadden ze ook niet liggen. Wel meer dan een kilometer buis op voorraad liggen, maar daar lag het niet bij. ergens nog een stukje gevonden, maar dat was maar 70mm lang, en er zaten een paar gaten in.
Dus helaas...
 
Vandaag was het geen dag waarbij alles meezat, een hoop spul werkte niet, en de goede buis hadden ze ook niet liggen. Wel meer dan een kilometer buis op voorraad liggen, maar daar lag het niet bij. ergens nog een stukje gevonden, maar dat was maar 70mm lang, en er zaten een paar gaten in.
Dus helaas...


Okee,jammer en zeker bedankt voor de moeite! :}
 
Nog even in mijn eigen voorraad gekeken.

Heb een stuk liggen:

90 mm lang
150 mm buitenmaat
75 mm binnenmaat

Er is hier en daar wel wat afgedraaid en uit gedraaid.


Dergelijk stuk kan ik hier in de buurt ook ophalen,vanmiddag gebelt en ga ik morgen even doen.
Toch ook bedankt boutje! :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan