Demonteren Automatische decompressie van nokkenas NX650

RocketRico

MF'er
6 nov 2007
150
0
Lopik
Goedenavond,

Van mijn Honda Dominator werkt de automatische decompressie op de nokkenas niet goed dus ik heb besloten deze uit elkaar te halen. Nu krijg ik echter de houder van het nokkenas tandwiel, dat voor de automatische decompressie zit, niet van de nokkenas (meest rechterdeel op de foto).

Deze zit op de nokkenas waar splines (vertanding) op zitten. Zo ver ik kan zien moet hij er zo af kunnen, er zit geen borging. Maar zelfs met een poelietrekker krijg ik hem niet van de nokkenas.

Heeft iemand hier ervaring mee?
full
 
Euhh ik hoor niks meer :? is die prijs dan zo absurd hoog :? normaal rekenen motorslopers de helft v/d nieuwprijs, dat vond ik wel een beetje erg veel van het goede, dus daarom 1/3 v/d prijs en omlaag afgerond...., maar om dan helemaal niks meer te laten horen:?
 
Euhh ik hoor niks meer :? is die prijs dan zo absurd hoog :? normaal rekenen motorslopers de helft v/d nieuwprijs, dat vond ik wel een beetje erg veel van het goede, dus daarom 1/3 v/d prijs en omlaag afgerond...., maar om dan helemaal niks meer te laten horen:?



Het lijkt mij een zeer nette prijs, beetje aso om niks te laten horen idd.
 
Niet iedereen heeft internet tot zijn beschikking als hij op vakantie is ;) ik had gehoopt dat ik hem af zou krijgen voordat ik op vakantie ging want ik heb nu niet zoveel tijd meer, vandaar dat ik er enigszins haast mee haast.

Ondertussen heeft een maat een sloopblok bij mij in de schuur gelegd, SLR650. Bij thuiskomst bekeken en de nokkenas ziet er nog goed uit en lijkt hetzelfde. Het blok mist wel één tuimelaar maar die andere zijn nog wel erg netjes. Hij wilde €100,- voor het complete blok.

Dus Ritzen mijn dank is groot voor de nuttige tips, informatie en de moeite, maar in eerste instantie gaat het niet door. De prijs die je voor set vraagt vind ik trouwens heel netjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan