Mongoliëspan - tweede leven !

Gisteren nog een bericht gehad van een kennis wiens papieren in studentenhandjes waren terechtgekomen en die één en ander fout had gedaan, zodoende moet hij ook nog steeds wachten. Hij heeft zijne nieuwe broem ook al lang staan, nu met zulk mooi motorweer...
Maar wat doen we daaraan :?
 
Mijn MZ´je is dinsdag gekeurd, in feite controle van het framenummer, kost evengoed ruim 60 euro.
Nu nog wachten op de papieren, ze krijgt haar oude Nederlandse kenteken terug.
Dat is wel leuk.
 
jullie moeten er wel aan denken dat het erg heet is om te werken voor ambetante... ehh ik bedoel ambtenaren. ik heb ooit 3 mnd gewacht.......................... :r

ik heb toch hoop dat ik voor de winter aan het rijden ben...
ik heb mijn betaling 25 juli gedaan, misschien dat we de papieren allemaal tegelijk krijgen, hoeven ze maar een keer de computer op te starten en de printer aan de zetten.
het kan ook zijn dat ze teveel vochtverlies hebben gehad met die hitte, en kunnen ze niet meer aan de postzegel likken................... _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
De Belgische ambtenarij schijnt alle vooroordelen te willen bevestigen :} :} :}
Kom liever in Nederland wonen; kijk maar naar DouDou :] :] :]
 
Wil iemand dit span een derde leven geven?
Ik vind het echt een klote motor om aan te sleutelen. Nog nooit zo'n slechte constructie in mijn handen gehad.
Spijtig, het ding is mooi en rijdt fijn :} 8-) :]
Maar owee als er iets aan gedaan moet worden |( :( :r

-O- -O- -O- -O- -O-
 
Kom kom,
even wennen aan wat nieuwe dingen.
Geef het de tijd, gooi eraf wat je niet nodig hebt en je zult zien dat over een paar maanden alles vanzelf gaat
 
Wil iemand dit span een derde leven geven?
Ik vind het echt een klote motor om aan te sleutelen. Nog nooit zo'n slechte constructie in mijn handen gehad.
Spijtig, het ding is mooi en rijdt fijn :} 8-) :]
Maar owee als er iets aan gedaan moet worden |( :( :r

-O- -O- -O- -O- -O-


Ik heb een zijspan wat nog erg veel aandacht nodig heeft maar ik vind dit zijspan toch wel heel erg mooi hoor.
Qua sleutelen zal het wennen zijn maar toch niks onoverkomelijkst?
 
Spijtig, het ding is mooi en rijdt fijn :} 8-) :]
Motorisch is hij eigenlijk niet ok en heb al heel wat sleutelwerk verricht. Probleem is dat dat voor mij altijd zo tegensteekt. Motor staat buiten in de volle zon en 's avonds na mijn werk heb ik ook niet veel energie meer over. Polsen zijn kapot en heb geen kracht meer in mijn vingers wanneer het iets zwaarder wordt. Verder blijf ik erbij dat de motor heel sleutelonvriendelijk is. Ik wist dat, had Doudou er al genoeg over horen zagen. Voor het minste moet de hele kuip eraf en het zadel en de tank of de radiator en dat gaat allemaal niet gemakkelijk...

Of dit ooit goed komt, ik weet het niet. Ik probeer nog één en ander, maar als het echt teveel wordt gaat die weg.
 
Belgische papieren voor zijspan zijn (bijna) nooit in orde, zie topic "zijspannen en de wet".
Ik ga hem niet verkopen hoor, verkoopspraatje hierboven is ook niet echt bruikbaar he ;)
Was gewoon even een wanhoopskreet omdat ik nogal veel problemen heb met sleutelen (fysiek) en bij deze motor ook nog eens overal heel moeilijk bij kan en meer op de uiterlijke vorm is geconstrueerd dan op sleutelgemak. Ik had misschien beter een oude BMW boxer gekocht ?
Maar Doudou is me gisteren even komen helpen. Komt misschien wel in orde.

@slijptol, wat bedoel jij eigenlijk, want hier kan echt niks meer af, integendeel, er moeten nog onderdelen bijgezet worden, zoals rempomp en pedaal, voetsteppen, zijstandaard of middenbok, want nu kan ik het span niet afkoppelen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan