knipperlicht ombouw naar led

ganzzz

Rookie
31 jul 2013
4
0
de meern
Hallo allemaal,ik heb een yamaha VMAX uit 1996 en wil hier led knipperlichten op monteren.Mooie aangeschaft,maar na aansluiten als ik richtig aan geef links of rechts gaan alle 4 de lampjes knipperen.Ik kom er niet achter wat er nu fout is.Alle bedrading is op kleur aangesloten.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.Alvast bedankt.

als ik voor de orginele er op zet en achter led, werken ze normaal.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,ik heb een yamaha VMAX uit 1996 en wil hier led knipperlichten op monteren.Mooie aangeschaft,maar na aansluiten als ik richtig aan geef links of rechts gaan alle 4 de lampjes knipperen.Ik kom er niet achter wat er nu fout is.Alle bedrading is op kleur aangesloten.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.Alvast bedankt.


hier zijn al een triljoen topics over,

koppel je indicatielampje eens los :] da's stap 1.
 
Tjah of je even goed inlezen op het forum voordat je wat koopt/besteld.

Wat word de volgende vraag? De knippers gaan te snel ? Tjah dan had je gelijk een LED RAW relais moeten kopen, of klooien met weerstandjes.
 
vertaald het linkje van banaan;

Kellermann flasher relay set

De lastonafhankelijke Kellermann knipperlicht relais R2 is de universele probleemoplosser met het gebruik van LED en halogeen knipperlichten. Het vervangt alle originele 2-3 pin knipperlicht relais en zorgt voor een constante en correcte flash snelheid. De verbinding is eenvoudig. Als een upgrade mitblinken naar LED richtingaanwijzers niet worden bediend onbedoeld Knipperlichten, is het voldoende om het relais verbinden met een linker en rechter richtingaanwijzer om dit effect met zekerheid doet (als de alarmlichten moet zijn uitgeschakeld). Geleverd met alle benodigde onderdelen voor de installatie zijn opgenomen.

E-geteste
vervangt de originele 2-3 pin flasher relay
voorkomt Mitblinken de niet-bediende flasher
onafhankelijk van de belasting
Kleine Afmetingen (HxBxD) 10 x 30 x 30 mm
Geschikt voor schakelaar voor richtingaanwijzers
Geschikt voor 12 Volt toepassingen
 
Laatst bewerkt:
vandaag relais aangesloten(bruin en bruinwit)knippert nu op juiste snelheid maar nog steeds alle vier tegelijk iemand nog advies?


Je hebt de bedrading van de LED RAW weliswaar op kleur aangesloten, maar dat is toch verkeerd (wie zegt dat de kleuren van de LED RAW bedrading overeenkomen met die van je VMax?). Anders kunnen alle 4 de RAW nooit tegelijk gaan knipperen als je de RAW schakelaar bedient.
 
Je hebt de bedrading van de LED RAW weliswaar op kleur aangesloten, maar dat is toch verkeerd (wie zegt dat de kleuren van de LED RAW bedrading overeenkomen met die van je VMax?). Anders kunnen alle 4 de RAW nooit tegelijk gaan knipperen als je de RAW schakelaar bedient.

dat kan wel doordat het indicatielampje op de dash zijn links en rechts met elkaar verbind.
[deze zit op de plus van L+R ]


indicatielampje loshalen en ze knipperen niet meer alle 4, daarna 2 diodes toepassen

s6jbth.jpg



plaatje heb ik ff geleend. :$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan