Bluetooth Headsets

Zo...de V2 500A binnen gekregen. Nu testen en kijken of ik de muziek van de telefoon op beide headsets kan laten spelen.
Nog niet getest op de motor....eerst een andere helm kopen.
 
Ik heb van de week ook een china geval besteld, zal wel ff duren voordat het binnen is. Is nu vooral bedoeld voor de navigatie.
 
Als het goed is komt vandaag mijn Cardo G9 solo binnen....
Kom van een Schubert "kraag" dus ben erg benieuwd..

Gevonden voor 218 eries op het grote internet..

Zal mijn bevindingen snel posten, heb hm gekocht voor voornamelijk muziek en telefoon.
Echter mijn motor vriendjes hebben ook een cardo dus dat heeft wel meegholpen in de besluitvormingsprocedure (1236 punten bij wordfeud) *D
 
Laatst bewerkt:
Kortom iedere set komt er o ongeveer positief uit?
link
link
link


Nummer drie heb ik.
Geluid is goed, zelfs boven de 120 km/u.
Wat wel scheelt is dat ik een windscherm heb wat dus erg veel windruis wegneemt.
Maar zelfs met het windscherm naar beneden heb ik goed geluid tot de 120/130 km/u.

Kan er mee bellen, gebeld worden en muziek mee afspelen.
Muziek klinkt goed en vol....
Nadeel is echter wel de (te) kleine knopjes om de headset mee te bedienen.
 
Mooi dat het bevalt. :)

Hoezo te kleine knopjes? Klein is volume maar dat zet je 1 x goed en kom je niet meer aan toch?
Wat ik wel minder vind is dat het schuimpie om de mike vrij snel wegraakt, heb er nu een plakkertje opzitten aan het randje.

edit:
Welke helm is het geworden?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een cardo scala rider solo In een arai quantum helm

Installeren ging makkelijk!
Geluid van de garmin zumo 550 is erg goed te verstaan
Geluid word automatisch gedempt als ongevingsgeluid laag is. En versterkt wanneer er veel lawaai is.
Muziek is wel te verstaan maar de kwaliteit ervan is niet super

Ben er erg blij mee.
Spreekfunctie nooit gebruikt en bellen doe ik ook niet..

Voor 90 euro incl verzendkosten gekocht. Kwaliteit/prijs vind ik erg goed
 
Mooi dat het bevalt. :)

Hoezo te kleine knopjes? Klein is volume maar dat zet je 1 x goed en kom je niet meer aan toch?
Wat ik wel minder vind is dat het schuimpie om de mike vrij snel wegraakt, heb er nu een plakkertje opzitten aan het randje.

edit:
Welke helm is het geworden?

Deze.
Caberg-Duke-Gun-Metal_390_3NFT5.jpg


Soms wil ik het geluid wat zachter zetten....dan is het ff lastig..


Flesje nog wel eens opgezocht btw??
 
Ik heb een cardo scala rider solo In een arai quantum helm

Installeren ging makkelijk!
Geluid van de garmin zumo 550 is erg goed te verstaan
Geluid word automatisch gedempt als ongevingsgeluid laag is. En versterkt wanneer er veel lawaai is.
Muziek is wel te verstaan maar de kwaliteit ervan is niet super

Ben er erg blij mee.
Spreekfunctie nooit gebruikt en bellen doe ik ook niet..

Voor 90 euro incl verzendkosten gekocht. Kwaliteit/prijs vind ik erg goed

Solo is leuk...Maar samen heb je er niks aan.
Dit setje was 65 euro voor twee headsets en de muziek is van goede kwaliteit.
Alleen dat versterken of verlagen aan de omgeving doet ie helaas niet...jammer.

Pairen met de Zumo heb ik nog niet geprobeerd...Da's een goeie van je.....
FF uitproberen!!
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee hoe ik de muziek van de telefoon op beide headsets tegelijk kan laten horen of is dat onmogelijk??
 
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Hier kan je ze ook krijgen. Heb zelf al jaren een oudere versie hiervan en werkt echt perfect!!!!!! Enige dat ik niet voor elkaar krijg is snel schakelen tussen praten met ander en mijn eigen nuvi 765. Maar is de koppeling gereed, dan werkt het perfect. Tot 120 zonder problemen ouwehoeren en muziek blijft redelijk hoorbaar tot ver boven de 120. Rijdt daarbij wel altijd met oordoppen.
 
Iemand een idee hoe ik de muziek van de telefoon op beide headsets tegelijk kan laten horen of is dat onmogelijk??
Ik heb het niet geprobeerd maar als je beide headsets met dezelfde telefoon paired zou het moeten kunnen. Toch ?
 
Ik heb het niet geprobeerd maar als je beide headsets met dezelfde telefoon paired zou het moeten kunnen. Toch ?

Dat is nou net het probleem...Ik dacht dat ook maar ik kan ze niet beide pairen.
Alleen eentje....
 
Gister dit setje gekocht.
Hopelijk voor het weekend nog binnen. Staat al aangegeven als verzonden.

Heb een Caberg Duke helm, zal nog laten weten hoe het setje hiermee bevalt.
 
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Hier kan je ze ook krijgen. Heb zelf al jaren een oudere versie hiervan en werkt echt perfect!!!!!! Enige dat ik niet voor elkaar krijg is snel schakelen tussen praten met ander en mijn eigen nuvi 765. Maar is de koppeling gereed, dan werkt het perfect. Tot 120 zonder problemen ouwehoeren en muziek blijft redelijk hoorbaar tot ver boven de 120. Rijdt daarbij wel altijd met oordoppen.

Ik krijg alleen bij zijn site een wat schreeuwerig gevoel.
 
Gister dit setje gekocht.
Hopelijk voor het weekend nog binnen. Staat al aangegeven als verzonden.

Heb een Caberg Duke helm, zal nog laten weten hoe het setje hiermee bevalt.

dit setje heb ik zelf ook in gedachten spreekt me ook zeer aan.
mo3KD7MGA0n62WHnUQptMOg.jpg

zou op die helm moeten komen dan.
vraag me wel af of je dit systeem ook (open??) kunt zetten daarmee bedoel ik dan dus dat je niet steeds op een knopje hoeft te drukken als je wat wilt zeggen.

En of het makkelijk in te bouwen is.
 
fijne helm he ??
Yep! Zeer tevreden mee. Kwam eigenlijk uit op deze toen ik naar de Schuberth C3 aan het kijken was. De pasvorm daarvan bleek niet geschikt voor mij en toen kwam de verkoper ineens met deze aanzetten.

Geen spijt van gehad!
Gister dit setje gekocht.
Hopelijk voor het weekend nog binnen. Staat al aangegeven als verzonden.

Heb een Caberg Duke helm, zal nog laten weten hoe het setje hiermee bevalt.

dit setje heb ik zelf ook in gedachten spreekt me ook zeer aan.
mo3KD7MGA0n62WHnUQptMOg.jpg

zou op die helm moeten komen dan.
vraag me wel af of je dit systeem ook (open??) kunt zetten daarmee bedoel ik dan dus dat je niet steeds op een knopje hoeft te drukken als je wat wilt zeggen.

En of het makkelijk in te bouwen is.
Volgens mij staat dit setje altijd open nadat je gekoppeld bent. Net als een telefoongesprek dat doet.
Ik zal het nog even laten weten zodra ik ze binnen heb!
 
Terug
Bovenaan Onderaan