Post hier je Dynojet-uitdraai

M'n KTM 690 Duke is even op de bank geweest bij JR Tuning (afstelling gechecked, iets rijker gezet na kat vervanger) :+

full
 
Laatst bewerkt:
Enige wat je eruit kan halen is dat hij bij VOLGAS redelijk staat, de rest van de gasstanden (waar het echt om draait) zegt dit niets over.
 
overdrijvend bankje.
maar zoals altijd, is alleen het verschil tussen 2 runs na afstellen belangrijk.

testbanken tussen elkaar vergelijken is appels met peren vergelijken.

Dat zeg je nu wel maar ik was samen met een vriend en hij had een R6 uit 2005 en die had 'maar' 120pk in precies dezelfde omstandigheden..
 
Laatst bewerkt:
een 2005 R6 is ook niet zo wild hoor.... maar ehh, is jouw 2006 ZX6R niet stiekem een 636? ;) die zijn idd ff sterker als de "echte" 600's van die periode :Y
 
een 2005 R6 is ook niet zo wild hoor.... maar ehh, is jouw 2006 ZX6R niet stiekem een 636? ;) die zijn idd ff sterker als de "echte" 600's van die periode :Y


true...maar 135 pk uit een stock 6 met dempertje??
Das bijna 150 pk aan de kruk dan :P
En een 2005 R6 heeft 90 kw aan de kruk ?? Das 123 pk aan kruk.
Min 10% verlies= 111 pk over. Met een demper op een r6 9 pk winnen ??
standaard zx636r staat voor 130 op de kruk. Min 10% blijft 117 over. En dan 18 pk winnen met een demper?? Ik wil ook op die bank :P
 
Laatst bewerkt:
Met K&N luchtfilter en slip-on Akra demper met een PCV.
Kreeg te horen als hij te rijk loopt dit ten koste kan gaan van je vermogen MAAR hij rijdt lekker en een betere gasrespons waar het uiteindelijk omgaat! Zijn er meer lui die met een Z750 97 PK eruit kregen?

Ik persoonlijk had meer verwacht aan PK aangezien de standaard specs van een Z750 106 PK is.
awpon.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met K&N luchtfilter en slip-on Akra demper met een PCV.
Kreeg te horen als hij te rijk loopt dit ten koste kan gaan van je vermogen MAAR hij rijdt lekker en een betere gasrespons waar het uiteindelijk omgaat! Zijn er meer lui die met een Z750 97 PK eruit kregen?

Ik persoonlijk had meer verwacht aan PK aangezien de standaard specs van een Z750 106 PK is.
[afbeelding]


waar ben je geweest ?
 
Tuurlijk kan dat, met wat nauwkeurig werken en een paar uurtjes extra kan ook dit behaald worden.

full
 
Laatst bewerkt:
Pas m'n GSX-R 1000 L0 op de bank gehad bij de Valkenier.

Resultaat:
164 Hp, 164 Nm Top Power
305 km/h Top speed @ 5th gear
162 Hp and 105 Nm in 5th gear

Video er van:



796b.jpg


hpbv.jpg


moc.JPG



Al met al een heel net resultaat.
Afstellen was niet nodig.
Mooie vlakke vermogenskromme
 
Ook bij de Valkenier geweest een tijdje terug

Yfet1te.jpg


70.1PK @ 9644rpm en 58Nm @ 7700rpm, topsnelheid iets van 220 ofzo.
 
hier nog een oudje van me Hawk uit 1988

full


dit was de voorrun, zoals ik hem gekocht had

full


en dit was na afstellen, al puur beter (open uitlaat, open K&N filters, hoogland Kit erin)
zat nog wel wat winst in, maar dat was latere zorg, nu was ie iig rijdbaar.
 
afstellen is niet heel hard nodig, maar wél beter, hij loopt te rijk

Te rijk??
Zit op 13 delen lucht op 1 deel brandstof.
Dat is toch juist de perfecte waarde die je wilt hebben??

12.8:1 tot 13.2:1 is ideaal voor zo veel mogelijk power.
14.7:1 is ideaal voor een zo'n laag mogelijke emissie (zuinig)

In mijn geval dus bij 6k rpm en 8k rpm is ie iets te arm (zuiniger) en hoger in toeren is ie echt exact tussen de 12.8:1 en 13.2:1
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan