Kawa LTD454 - Knipperlicht blijft branden

sdk2013

Rookie
14 aug 2013
4
0
Utrecht
Beste mede forum gebruikers,

Sinds vanochtend blijft mijn knipperlicht rechts achter branden & rechtsvoor blijft uit bij inschakelen van de richtingaanwijzer. Op het dashboard blijft deze tevens branden i.p.v knipperen. Links werkt zoals het zou moeten.

Ik heb daarop vanavond het e.e.a nagelopen. o.a. het knipper relais uitgewisseld (we hebben 2 dezelfde motoren). Lampjes nagelopen, bekabeling nagelopen. Echter zie geen bijzonderheden / probleem niet te reproduceren naar de andere motor met het uitwisselen van het relais.

Lampjes gecontroleerd / uitgewisseld echter geen succes.

Heeft iemand tips?

Groet,
SdK.
 
Bleusrider, dank voor je snelle reactie.

Corrosie heb ik gecheckt, lijkt het niet op. In de stekker verbindingen zien er ook schoon uit.

Heb je een tip waar ik het mee schoon kan maken als try?

Zijn van plan aankomend weekend 3 dagen te gaan toeren / 2 nachten in hotel, wil morgen avond wel proberen het te fixen J

Gr,
SdK.
 
Dank voor de tip. Ga ik morgen uitvoeren.

Overigens heb ik het voorste lampje kunnen testen door de constante stroom erop te zetten (Amerikaanse always on) waarbij het lampje wel functioneerde.
 
Ik heb het kunnen oplossen, blijkt dat het lampje toch defect was, echter door de always on functie zitten er 2 gloeidraden in, de always on was nog prima, de draad waar de knipperfunctie overheen gaat weigerde. Lampje vervangen en probleem opgelost.

Dank allen voor het meedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan