Kapbevestigingspunten

Rufes

Rookie
26 mrt 2012
12
0
Nederland
Gisterenavond een schuiver gemaakt met mijn Yamaha R1. Motor is er goed vanaf gekomen. Geen lakschade alleen een gebroken kapsteun & knipperlicht.

Ik lag op het asfalt en motor 4 meter lager in de berm van een dijk. Nu is ook een bevestigingspunt van een kap gebroken. Hiermee zit je voorkap vast aan het frame voor je tank (Zie foto)

Wie weet waar ik deze kan aanschaffen? Weet de juiste benaming niet dus kan ook niets vinden op Google.

Alvast bedankt!
full
 
Even naar een dealer die zal het wel hebben of hij besteld het wel.
Trouwens tegenwoordig heten kuipdelen schijnbaar toch al kappen. Ik ben er al eens om uitgelachen toen ik het over de kuip had. Dat waren kappen werd mij verteld.
En nee het ging niet over een scooter maar een R1. ;(
 
Ik heb hem inmiddels gevonden. Blijkt een Yamaha YZF R1 5PW Kuipdeel houder links te heten. Dus i inmiddels besteld. Nu wachten op de onderdelen dan kan m`n R1 weer de weg op.

Inmiddels al bijna 1300€ kwijt in 2 weken aan de R1.. 450€ servicebeurt. Week later Dynamo stuk. Dynamo, accu en pakking vervangen: 575€.. Toen de schuiver, 200€ onderdelen.. Nu hopen dat ik de rest van het jaar goed doorkom :) Iedergeval bedankt voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan