MF-ers in Ede Deel 18

haha poetsen is toch geen straf 8-)
ben wel benieuwd of je de db terug heb gemonteerd voor ritje duitland??
 
@ WaXstar..

dus voor je vrouwtje van je van je blauw witte geloof af? lief van jou!;)

En Karl..

ik heb geen dB-Killers haha gewoon op de ballen;)

en Rolan reed ook mee en die maakt nog meer herrie..gewoon half gas als je politie ziet rijden..
 
@ WaXstar..

dus voor je vrouwtje van je van je blauw witte geloof af? lief van jou!;)


En Karl..

ik heb geen dB-Killers haha gewoon op de ballen;)

en Rolan reed ook mee en die maakt nog meer herrie..gewoon half gas als je politie ziet rijden..

Ik ben ook heel lief, maar dat ziet ze niet... :P
 
Ben weer terug in het land na *bijna* 2 weekjes surfen in Frankrijk. Heb wel zin om binnenkort een ritje te rijden, heb tot nu toe veel te weinig gereden met de brommert :N Ik zal morgen ofzo ook ff een goede foto van m'n brommerts zoeken voor in de startpost
 
Wie kan mij helpen?
Ik moet mijn voorvork keeringen vervangen en moet dus ook olie hebben.
Welke olie moet ik hebben voor de voorvork je hebt light, medium en heavy en dan nog synthetic of niet.
Oja en hoeveel moet ik hebben aangezien dat niet echt duidelijk in mijn werkplaats handboek staat.
 
wou ik morgen inderdaad al even heen gaan om te vragen en voor de spullen
 
Weer werken he! heb je wel gespot.. toeterde nog en stak me hand op toen je op 2 meter langs me op reed in wageningen..

Argh.. ja ik heb net deze week vakantie! Vrijdag naar Frankrijk en dan moet ik ook weer aan de bak. Dus nog ff paar droge km's eruit halen ;).

Eens denken.. reed ik langs je op ja?
 
wou ik morgen inderdaad al even heen gaan om te vragen en voor de spullen

Hyperpro in leuth heeft mij destijds erg goed geholpen om gratis de vering af te stellen. Misschien dat ze je ook met de olie kunnen adviseren.

Later heb ik de voorvork vering laten vernieuwen en zijn ook de olie en keerringen vervangen. Ik was bij hen rond de 200 euro kwijt om het te laten doen... (als je geld hebt en niet van zelf "prutsen" houdt ;)).
 
Laatst bewerkt:
Hyperpro in leuth heeft mij destijds erg goed geholpen om gratis de vering af te stellen. Misschien dat ze je ook met de olie kunnen adviseren.

Later heb ik de voorvork vering laten vernieuwen en zijn ook de olie en keerringen vervangen. Ik was bij hen rond de 200 euro kwijt om het te laten doen... (als je geld hebt en niet van zelf "prutsen" houdt ;)).
En naar Leuth is leuk om te rijden. Over de dijk naar Arnhem, stukje snelweg naar Nijmegen (of via Zetten de dijk op richting Nijmegen). In Nijmegen de dijk op de Ooijpolder in, afrijden tot aan Kekerdom en dan richting Leuth (je kan er ook in Leuth af maar dan mis je wat leuke stukjes). Vering late afstellen, richting Millingen rijden, ijsje/frietje eten en via Duitsland naar Kleve, Emmerich, stukje autobahn richting Arnhem en weer terug :P
Mss dat ik er ook maar eens naar toe ga, mijn gsx-r staat op de standaard instellingen.
 
Ben net terug van een heerlijk avondjeritje voornamelijk in het donker, 130 km bijna alleen over de dijken geknald. Ik hoop iig niet dat Koos Spee langs de kant van de weg stond O-)
Volgende week wil ik 't zelfde rondje nog een keer doen, dus wees welkom
 
Hatsikidee!

Ik kom ook weer eens wat vaker om de hoek loeren.
Ik heb 2 dingetjes wat samen geklont moet worden om het rijdend te krijgen:
Van de blauwe is t blok stuk, kapot gereden, geen olie.
En dat hollandse vlag kleuren ding dut nie...

full


full


:] *O*
 
Rijdt er iemand van hier trouwens op een blauwe SV1000N met open pijpen? Kwam er gister eentje met een behoorlijk tempo aan klapperen bij de BP, ik vermoed om wat peuken te halen :P
 
Rijdt er iemand van hier trouwens op een blauwe SV1000N met open pijpen? Kwam er gister eentje met een behoorlijk tempo aan klapperen bij de BP, ik vermoed om wat peuken te halen :P
Zag er deze week ook weer een rijden, een blauwe met zilveren frame en carbon kapjes op de dempers. :9 Had alleen geen stickert. De twee SV1000N's hier in de omgeving die wel op het forum zitten hebben volgens mij originele dempers. :P
 
Die was het idd, jongen had gisteren een zwart/wit gestreepte trui aan
OVerigens mag deze wel in de openingspost
972194_10151895638613968_990153753_n.jpg
 
Die kwam bij mij vandaan zit ook op de motorclub.. Stevan heet ie!

En Sander! Kan je mooi ff prutsen! Die blauwe is wel een leuk ding!
 
Jeej, it's a small world after all...
Die blauwe is sloop, die andere trek ik kaal en zet het spul van de blauwe over.
 
Mss dat ik er ook maar eens naar toe ga, mijn gsx-r staat op de standaard instellingen.

http://www.sportrider.com/suspension_settings/suspension/146_suggested_suspension_settings/suzuki.html (Dit heeft erg geholpen bij m'n 1000N)! Je zou er eens naar kunnen kijken. Kwil de mijne ook nog naar hyperpro brengen, maar eerst bandjes bestellen. Ik reed vandaag toevallig per ongeluk expres mee met het groepje uit Barneveld. Werd lekker doorgereden! :]
 
Ik kom mij ook even melden bij het Ede topic, ben zelf woonachtig in Barneveld maar werk in Ede. Ik heb op dit moment een zwarte VFR 750 uit '94.

@ Tom, ik wil wel meerijden volgende week ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan