Voorvork Drama Honda VF1000f Interceptor 1985

Robvf1000

MF'er
18 aug 2013
33
0
Kerkrade
Is er iemand die weet of alle voorvorken van de honda vf modellen zo om te zetten zijn.
Bij het reviseren van mij voorvork kwam ik er namelijk achter dat van de linker poot het anti duik systeem gebroken is en ook de dop boven op de vork heb ik met een griptang los moeten draaien.

Nu is mijn vraag of de voorvrok van een 750f of bv 750s over te zetten is. Ik weet dat dan het anti duiksysteem komt te vervallen maar dat past dan bij het idee om em naked te bouwe zullen we dan maar zeggen......

Wie?

 
Bedankt voor de tips!
Lassen zal helaas niet meer lukken......
Ben hard opzoek naar een vervangende vork maar merk dat ze vrij schaars zijn voor een 'normaal' bedrag.

Hier nog een "sfeer-impressie" van de huidige toestand......
Zoals jullie zien op meerdere plekker gebrokken, beschadigd en naar mijn idee onherstelbaar!





 
Pootjes van een 750 hebben anderen remklauwen erop zitten, wel iets om rekening mee te houden. Waarbij het anti-duik systeem een net andere manier werkt. Voor een 1000 komen met zekere regelmaat voorbij op mp maar je kan natuurlijk ook een berichtje plaatsen in het VF400.... topic. Dus ik zou zeggen daar moet wel aan te komen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan