MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Vandaag de sticker binnen gekregen en meteen op m'n kenteken geplakt.
30t5u2p.jpg

Klaar om gespot te worden!
 
Afgelopen zaterdag staande gehouden ivm snelheid.

Kreeg ook te horen dat MF sticker niet mocht.
Gaf aan, is aangevochten, gelijk gekregen dus mag blijkbaar wel.

Kreeg als antwoord dat er laatst een nieuw artikel bij is (wet) waarin aangegeven staat dat een kenteken maar 1 blauw vlak mag hebben, deze moet in de linker bovenhoek zitten. en op dat feit zou wel bekeurd mogen worden.

Ik kreeg geen boete, hoefde hem er ook niet af te halen. Werd alleen medegedeeld (350,- tot 400,- aan snelheid vond ie denk ik al genoeg).
 
Let op:

Van 2 t/m 16 augustus ben ik op vakantie. Als je een bestelling doet moet je dus even geduld hebben voor je je stickers ontvangt!
 
Op de valreep gekregen, bedankt Ruud!

Naast de auto (3 stickers), de zxr (3 stickers) nu ook de gsx voorzien van eentje.
full
 
Hallo Duderuud, ik heb 2 bestelformulieren ingevuld maar nog geen mail ontvangen met de betalingsgegevens. Iets verkeerd gegaan of ben ik te ongeduldig? :P

Edit: lees het net van je vakantie :X
 
Laatst bewerkt:
Laatst de sticker maar even op m'n fiets geplakt. Verveelde me een beetje die avond. Ik was in de buurt en wilde nog niet naar huis, dus ik denk ik maak maar een lompe foto. :)

Die agenten stonden maar vreemd te kijken, die wisten niet wat er voor de deur nou allemaal gedaan werd. :+ _O-

mf_zps901aef8d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kijk tan... in het blaadje van de BBTV/VBM (Vereniging van beroepsmilitairen)




full
 
en het zit erop, letterlijk :)
Nu nog 4 auto's vinden voor de auto-stickers.
Wat dachten jullie van illegaal stickers plakken in de file ;)

________

en een stickerT op de Citta :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan