Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 5

Hallo allemaal,

Ik lees Veenendaal, Wijk bij Duurstede, Noord Holland, centraal Nederland.
Hoeveel Rebel rijders zijn er op deze site actief?
Waar wonen ze?
Zijn er ook stille Rebel rijders? Die zich hier niet durven te melden.

De Rebels worden een dag ouder en ik denk dat we veel van elkaars kennis en kunde gebruik moeten maken. Hoewel ik dat al aardig tegen kom op deze site.

Is camping de Parel in Zeewolde wat als verzamel plaats.
Leuke camping grote "kantine" hapje drankje uitval basis.
 
Hallo allemaal,

Ik lees, Amstelveen, Veenendaal, Wijk bij Duurstede en Duiven, meen ik.
Hoeveel Rebel rijders zijn er eigenlijk actief hier op de site? Zitten er ook "stille" tussen?
Waar wonen ze, ik heb in vorige berichten een plaatje met stippen gezien waar iedereen z'n beetje woont, maar dat is inmiddels achterhaald?

De Rebels komen aardig op leeftijd, maar rijden nog als een zonnetje, maar we kunnen nog veel van elkaars kennis gebruik maken toch?

Goed dat PeterRebel hier ooit mee begonnen is.

Camping de Parel in Zeewolde een optie. Hier sta ik op een seizoen plaats met een mooi grote "Kantine" met veel parkeer plaats en niet duur. Als dit een optie is kan ik wellicht vanuit hier iets regelen, maar wil zeker niet iemand voor zijn schenen schoppen of voor de voeten lopen. Ik kom maar net kijken :-)

Hans
 
Even een tip voor de 450cc Rebellers;

Het is een wereld van verschil als er 130 hoofdsproeiers inzitten. Da's zeker het wisselen waard!
 
Ook wij willen wel weer eens naar een meeting, maar dan moet A het weer meezitten en B, moeten wij kunnen. De afstand is niet echt een bezwaar tenzij het natuurlijk helemaal in Limburg zou zijn.
Ik denk dat je gewoon een keer een datum moet prikken en dan pas bekijken wie er willen komen.
Verder nog, welkom HansEV met natuurlijk zijn vrouw die Rebel rijdt.
 
Hallo allemaal,

Ik lees Veenendaal, Wijk bij Duurstede, Noord Holland, centraal Nederland.
Hoeveel Rebel rijders zijn er op deze site actief?
Waar wonen ze?
Zijn er ook stille Rebel rijders? Die zich hier niet durven te melden.

De Rebels worden een dag ouder en ik denk dat we veel van elkaars kennis en kunde gebruik moeten maken. Hoewel ik dat al aardig tegen kom op deze site.

Is camping de Parel in Zeewolde wat als verzamel plaats.
Leuke camping grote "kantine" hapje drankje uitval basis.


Bommelerwaard !
 
Heb het zelf niet zo op campings, maar iets centraals is altijd goed voor iedereen. En met centraal bedoel ik heus niet Amstelveen.
 
Hoi weer eens.
Misschien 8 september? Hangt nog van wat dingen af. Maar met mooi weer even op en neer... Ergens centraal ja. En Bommelerwaard is dan ook prima.
 
Oké, er is dus een datum 8 september :-)
Ik denk dat Redeemer1972 met Bommelerwaard zijn woonplaats bedoelt.
 
met open uitlaat systeem kan er makkelijk 145 in :Y


Kijk, daar heb ik iets aan!

Gisteravond nog even een bugie gechecked, maar die zijn nog steeds wittig met de 130 sproeiers. Ik zat voorzichtig aan 140 te denken maar dat gaat dus 145 worden nu.
Dan toch eens kijken wat ie op de rollenbank doet.....
 
Klinkt inderdaad goed. Ziet er ook goed uit.
Met de hulp van google zie ik dit:
full

De hele wereld onder een muisklik...
 
om het even samen te vatten
Zondag 8 september
11:00uur
Grand Café De Verdraagzaamheid
Zaltbommel


WIE O WIE komt er??

1. Goos *O*
2.....
3....
4.....
etc....
 
Wind en weder dienende kom ik ook. Dus dan is het (tussen haakjes als er een voorbehoud is en degenen zonder haakjes vooraan gezet):
1. Goos
2. Hans Ev
3. (Rebellie)
4. (redeemer1972 + (partner))
5. ...
 
Laatst bewerkt:
Wind en weder dienende kom ik ook. Dus dan is het (tussen haakjes als er een voorbehoud is en degenen zonder haakjes vooraan gezet):
1. Goos
2. Hans Ev op de xs650 en partner op de rebel 450, eventueel wacht ik buiten :(
3. (Rebellie)
4. (redeemer1972 + (partner))
5. ...
 
Wind en weder dienende kom ik ook. Dus dan is het (tussen haakjes als er een voorbehoud is en degenen zonder haakjes vooraan gezet):
1. Goos
2. Hans Ev
3. (Rebellie)
4. (redeemer1972 + (partner))
5. ...


Moet jij je eigen naam dan ook niet aan het lijstje toevoegen... :? {aldanniettussenhaakjes} :P
 
Laatst bewerkt:


Jij hoeft echt niet buiten of ergens apart te gaan wachten heurrrr :N . Mijn bodyguard komt ook steeds op een ander merk motor ter plekke en mag zich gewoon aan het 'Rebels' }) geweld aansluiten 8-)


*Waarmee ik niet wil zeggen dat wij er deze keer bij zullen zijn...alles blijft onder voorbehoud van 1 en ander :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan