yamaha R1 2003 terugstellen vn 74 kw naar orginele stand

r1 rolf

Rookie
26 aug 2013
13
0
hilversum
kan iemand mij helpen aan info. Mijn r1 uit 2003 is ingevoerd uit duitsland en heeft maar 74kw (100pk) . hoe moet je deze motor terugstellen naar zijn orginele 111.8 pk en is dit een moeilijke dure grap of niet????
 
Zoek eens op google.de naar drosselsatz r1 2003, dan vind je vast wel wat mogelijkheden.

Edit: 72 kw is alleen voor de verzekering en dan zit er vaak een extra aanslag op het gasklephuis gemonteerd, waardoor de gaskleppen niet helemaal open kunnen.

Zoiets: alpha Technik - 70/72 kW
 
Laatst bewerkt:
Als hij op de ecu is begrenst, moet er een originele in, maar dat is kostbaar, dus ik zou eerst andere opties, zoals begrenzen op de gasklep bekijken.
 
En bdrijven die je ECU flashen of reflashen...wat is dat dan??? is dat niet teruhzetten naar orginele stand? of moet je dat niet willen


Het zou ook veel te gemakkelijk zijn, als je met een laptop de begrenzing weer ongedaan kan maken.

Met een Duitse motor kan je het geluk hebben, dat 25 of 35 kw begrenzing met het rijbewijs heeft te maken en dat andere begrenzingen zoals op 72 kw puur voor de verzekeringsklassen is, die ze daar hebben. (minder vermogen is minder betalen.) Die verzekeringsklassen begrenzingen pakken ze wat minder rigoureus aan. Dus ik zou eerst maar eens kijken, of je geluk hebt met een gasklep begrenzing
 
ok nog ff hulp mannen!!!!!!

Ik heb mijn ECU bekeken. de nummers erop zijn: F8T921

71 5pw 41

2x21

ik heb het ingetikt op google en zie dan idd ECU`s maar ik kan nergens vinden of hij begrensd is of iets dergelijks.

Kan iemand aan deze nummer zien of hij begrensd is of weet iemand hoe ik hier achter kom???

En kan ik er achter komen of dit de orginele ECU is????

 
Terug
Bovenaan Onderaan