Led achterverlichting maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barn

MF veteraan
5 aug 2005
2.187
16
Rotterdam
Beste medeforummers..

Is er hier iemand die Led achterlichten op maat kan maken en het ook nog eens leuk vind om dit voor mij te doen *D

Ik heb mezelf een klein aanhangertje kado gedaan deze geheel kaal gemaakt gedemonteerd en staat nu ondertussen in de pruimer.

Volgende week even aflakken.

tot zover geen probleem.

Echter wil ik achter ledverlichting , en dan het liefst helemaal op maat gemaakt .

Is er hier iemand die dit kan en het ook nog voor mij zou willen doen ?

Woon zelf in Rotterdam, maar evt als er plaats voor is kan ik de aanhanger ook langsbrengen.

Jan
 
Je aanhanger staat in de pruimer ?
Nou ja, geeft niet, foutje op een forum wordt vergeven. Het taalgebruik op een website is belangrijker. Dat van jou is helaas dramatisch slecht. Zou ik toch even iemand naar laten kijken.
 
Je aanhanger staat in de pruimer ?
Nou ja, geeft niet, foutje op een forum wordt vergeven. Het taalgebruik op een website is belangrijker. Dat van jou is helaas dramatisch slecht. Zou ik toch even iemand naar laten kijken.

_O- _O- haha .... niet alleen het taalgebruik ....

de algemene indruk van de site geeft mij niet het gevoel dat ik mijn motor of caravan achter die "zo goed als nieuwe Dodge Ram" wil hangen .....


Woon zelf in Rotterdam, maar evt als er plaats voor is kan ik de aanhanger ook langsbrengen.

ik heb wel plaats ..... je mag 'm brengen .... dan maak ik er mooie LED lampjes voor je op :+
 
Laatst bewerkt:
Beste medeforummers..

Is er hier iemand die Led achterlichten op maat kan maken en het ook nog eens leuk vind om dit voor mij te doen *D

Ik heb mezelf een klein aanhangertje kado gedaan deze geheel kaal gemaakt gedemonteerd en staat nu ondertussen in de pruimer.

Volgende week even aflakken.

tot zover geen probleem.

Echter wil ik achter ledverlichting , en dan het liefst helemaal op maat gemaakt .

Is er hier iemand die dit kan en het ook nog voor mij zou willen doen ?

Woon zelf in Rotterdam, maar evt als er plaats voor is kan ik de aanhanger ook langsbrengen.

Jan
Er zijn standaard led-units in de handel, zelfs 100% waterdicht. En dat hoeven niet per se de onderstaande units te zijn:

 
Voor de Tips betreft kant en klare achterlichten , thanx alvast, maar ik wil ze echt op maat gemaakt hebben, er zit een mooie sleuf in de aanhanger, daar moeten ze in komen *D

@ Kees, ik ga je topic vanavond ff doorlezen, TOP..

Aan de afzijkers die waarschijnlijk weer eens niet beters te doen hebben,

Pff laat ook maar ;( ;( ;(

Leven en laten leven zeg ik altijd maar..
 
Voor de Tips betreft kant en klare achterlichten , thanx alvast, maar ik wil ze echt op maat gemaakt hebben, er zit een mooie sleuf in de aanhanger, daar moeten ze in komen *D

@ Kees, ik ga je topic vanavond ff doorlezen, TOP..

Aan de afzijkers die waarschijnlijk weer eens niet beters te doen hebben,

Pff laat ook maar ;( ;( ;(

Leven en laten leven zeg ik altijd maar..
Niemand zijkt zeikt je af. Dat doe je alleen maar zelf. Mijn post was goed bedoeld maar als je een eigen website hebt zorg er dan voor dat er geen twaalfhonderd fouten in staan.
Zie maar.
Succes.
Zal me verder niet zo boeien.
 
Voor de Tips betreft kant en klare achterlichten , thanx alvast, maar ik wil ze echt op maat gemaakt hebben, er zit een mooie sleuf in de aanhanger, daar moeten ze in komen *D

@ Kees, ik ga je topic vanavond ff doorlezen, TOP..

En via het topic kan je genoeg ondersteuning krijgen. Via de Howto's kom je al een heel eind. Het moeilijkste is nog de juiste spullen te bestellen.
 
Niemand zijkt zeikt je af. Dat doe je alleen maar zelf. Mijn post was goed bedoeld maar als je een eigen website hebt zorg er dan voor dat er geen twaalfhonderd fouten in staan.
Zie maar.
Succes.
Zal me verder niet zo boeien.


Het is inderdaad een op het zicht nogal aparte site, en ziet er niet uit,
terwijl je voor niet al teveel geld een prachtige layout kunt laten maken bij een designbureau/IT met bijpassende huisstijl,

er zitten geen hyperlinks bij, geen contactveld, adresgegevens, reclameads, foto's van de onderneming.... kortom ; dit is zelf gemaakt om "kosten" te besparen. :')
en daar laat ik het bij want behalve deze dingen en de taalfouten/grammatica, houd het daar niet op..

Het jammere is dat mensen zo denken geld te besparen maar er in werkelijkheid veel geld op laten liggen en verliezen. Een goede website is het visitekaartje van je onderneming.

hoe ik dit allemaal weet? nauwe contacten met de grafimedia ;)





daarnaast is het wel jammer want het is een leuk concept, maar dat gaat zo echt niet verder aanslaan dan alleen maar in omgeving/kennissenkring. -O-


@TS, als je echt een mooie professionele site wilt weet ik wel een adresje voor je ;)
 
Laatst bewerkt:
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 6.0">
Ik wist het eigenlijk al voordat ik de bron bekeek.
en dan ook nog zo'n nutteloos anti-rechtermuisknop scriptje _O-

Maargoed, ontopic:
Met een beetje soldeerwerk, kit, plexiglas en LED-strips kun je zelf toch wel iets moois in elkaar knutselen? Die LED-strips werken al gewoon op 12V en je kunt ze op de gewenste lengte knippen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan