Honda SH150i deel2

G6-R

Die hard MF'er
7 okt 2009
408
6
aangezien mijn oude topic gesloten is gaan we hier maar verder denk ik zo :]
 
Net lichtelijk geïrriteerd weer de werkplaats gebeld of de spullen al binnen zijn.
Korte versie, bestelling word morgen "verwacht" en maandag zijn ze dicht dus het zal dinsdag of woensdag worden eer mijn sh eindelijk weer de weg op kan.

Vroeg juichen ben ik al lang afgeleerd dus ik wacht eerst maar af of daadwerkelijk de juiste spullen binnen zijn.
Zijn we toch weer 2 weken verder.

Nou kan Sws2wheels hier niet zoveel aan doen aangezien hun ook de leverancier moeten afwachten, maar er wat meer achteraan zitten en de klant wat beter op de hoogte houden van de gang van zaken zou op zijn minst wenselijk zijn.

Blijft een fantastische machine de sh150 en oerbetrouwbaar maar godsamme wat een fucking gezeik als je aan spullenmoet komen .
Geen enkele zaak heeft onderdelen op voorraad voor deze sh.

Ja via een erkende dealer is het 2 werkdagen later binnen maar dan betaal je ook onbeschofte prijzen.

Ik heb er echt zwaar de pest in dit gezeik!
 
Erkende dealer 2 dagen!!!! Ik zit al een week te wachten op een luchtfiltertje |( |( |(
 
hello

de sv is verkocht , ga hem zeker missen
moet het nu met de dylan doen :9

btw sta ik met de koper die net mijn motor heeft overgenomen
wilde nog even een stukkie mee rijden om hem de goede weg te lijden ( met de dylan )
is me band ineens helemaal plat -O- dus dat ging niet door helaas .....
ik lopen naar een auto dealer die Gelukkig 500 meter verder op zat
bleek dus het stopje onder me ventiel dopje los te zitten , ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt maja . even vast draaien en kon weer verder rijden gelukkig *O*
 
Laatst bewerkt:
Net lichtelijk geïrriteerd weer de werkplaats gebeld of de spullen al binnen zijn.
Korte versie, bestelling word morgen "verwacht" en maandag zijn ze dicht dus het zal dinsdag of woensdag worden eer mijn sh eindelijk weer de weg op kan.

Vroeg juichen ben ik al lang afgeleerd dus ik wacht eerst maar af of daadwerkelijk de juiste spullen binnen zijn.
Zijn we toch weer 2 weken verder.

Nou kan Sws2wheels hier niet zoveel aan doen aangezien hun ook de leverancier moeten afwachten, maar er wat meer achteraan zitten en de klant wat beter op de hoogte houden van de gang van zaken zou op zijn minst wenselijk zijn.

Blijft een fantastische machine de sh150 en oerbetrouwbaar maar godsamme wat een fucking gezeik als je aan spullenmoet komen .
Geen enkele zaak heeft onderdelen op voorraad voor deze sh.

Ja via een erkende dealer is het 2 werkdagen later binnen maar dan betaal je ook onbeschofte prijzen.

Ik heb er echt zwaar de pest in dit gezeik!


mijn Ex dealer had dit ook altijd sins dien heeft die toch 5 klanten minder .
haal nu speciale onderdelen bij motoport die hebbe alles binnen 2 dagen binnen zeker een aanrader
 
Ik merk nu ik er zelf inmiddels een kleine 300 km al op gereden heb dat de honda een stukje vlotter word.
Mijn oude heer heeft hem heel truttig ingereden en is werkelijk niet een keer boven de 80 kmph geweest in die 1000 km.
Haalde hem van de week op en draaide na een km of 15 toen hij lekker warm was het gas eens vol open om te zien dat hij net aan de 100 a 105 liep.
Nu een paar honderd km verder,een olie wisseltje en een paar gezonde snelweg km's erop merk ik dat het blokje uit zijn isolement begint te raken.
Een raket word het nooit maar de vrachtwagens inhalen doet hij steeds makkelijker :)

Dikke pret hier
 
Nu weet ik je gewicht niet maar met nutty's configuratie loopt de SH150 toch nog een stuk beter.
Probeer eens lichtere rollers en een malossi fuel controller. En leovince uitlaat.
Gouden combinatie, proberen waard.
Of het moet al snel genoeg gaan :?
 
Zolang de betrouwbaarheid maar niet in gevaar komt is het idd wellicht een optie.
Ik wil er geen gepimpt peppie en kokkie ding van maken uiteraard......geld voor elke motor vind ik persoonlijk :)
Niks mis met leuk tuning spul maar kijk bv eens bij onze Duitse buren.....als je ziet wat die soms met twee wielers doen haha.
Dan ga ik gelijk voor een tijgerprint op de honda :)
 
Erkende dealer 2 dagen!!!! Ik zit al een week te wachten op een luchtfiltertje |( |( |(

Dan heb je al behoorlijk veel kilometers gemaakt, in een korte tijd. :Y Maar je in iedergeval nog rijden, en een dag meer of minder komter niet op aan, voor je luchtfilter. Heb je hem ook bij de dealer bestelt waar je, hem gekocht hebt.
 
ik heb nu een leovince 8.5 gram rollen , gele trekveertjes . ben nog niet tevreden
weet ook nog niet ideaale rollen gewicht voor de mijne . hopen dat een mhr vario dit oplost met de bijgeleverde drukveer .
 
8,5 gram ?
Is dat niet een beetje licht?
Wat voor uitlaat en andere aanpassingen heb je verder ?

Je hebt een dylan he,is dat al een met injectie of carb ?
 
8,5 gram ?
Is dat niet een beetje licht?
Wat voor uitlaat en andere aanpassingen heb je verder ?

Je hebt een dylan he,is dat al een met injectie of carb ?

ik heb ook de leo uitlaat er opzitten in combinatie met 8.5 leo rolle
standaard vario , gele trekveertjes . meer niet nog .
en ik heb de carb verzie 2003 dylan 150 :)

10 % te licht misschien maar hij trekt wel goed door nu beter dan met 9.5 gram
top is 110 met plat liggen 120 ( toen met 10 gram haalde die wel makelijker de 120 )
maar trok die sloomer op tot 80-90
 
Laatst bewerkt:
Bij mij komt er in oktober een dr pulley vario met 10 gram sliders in.
Ben erg benieuwd naar het resultaat en de duurzaamheid.
 
Dan heb je al behoorlijk veel kilometers gemaakt, in een korte tijd. :Y Maar je in iedergeval nog rijden, en een dag meer of minder komter niet op aan, voor je luchtfilter. Heb je hem ook bij de dealer bestelt waar je, hem gekocht hebt.

Ik heb de sh nu bijna 1 jaar en de teller staat nu op 14000. Heb deze week nog vakantie en de weersvooruitzichten zijn goed,dus we zullen nog wel een tour gaan maken denk ik zo.
Ik heb de filter bij de dealer besteld dus snap niet dat zoiets zolang moet duren. Zo bijzonder is zo'n ding toch niet?
 
Waarom bestel je het luchtfilter niet bij makinaparts?
Binnen een week binnen en nog thuisbezorgd ook.
 
Was vorige week bij hem voor een beurt van de sh. Hij had het filter niet meer op voorraad , zodoende.
 
Ja, dan heb je ook 9x meer cilinder inhoud, hele andere motor.
De SH150 is een opgevoerde brommer, en die 50cc brommers ga je echt wel hard voorbij.
Kwestie van verhoudingen.
En goedkoop en toch leuk, je verwachtingen bijstellen en genieten van wat er allemaal mee mogelijk is.
En zo leuk om aan te sleutelen wegens de relatieve eenvoud.
 
Laatst bewerkt:
Klopt allemaal....en de honda is nog eens 10 keer praktischer.
Zie mij niet op mjn bmw met een boodschappentas tussen mijn voeten van de appie naar huis ploffen :)



Maar 180 pk,elektronisch instelbare vering en demping,launch,wheely,Tractioncontrole en een Quickshifter is ook niet vervelend :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan