Bigwillems's sleuteltopic

10 aug 2013
36
0
woerden
Tijdens het tappen van nieuw schoefdraadis de tap door de wand van de koeling gegaan nu had ik er een nieuwe tap ingedaaid met loktijd 2701 dat kon 300 grade hebben maar hij lekt er nog op wat zou ik moete gebruiken om hem dicht te krijgen .alvast bedankt mvg willem
 
Beste hou jij je comentaar effe voor je .je bent goed zeker .ik vraag het ook aan mensen die er wel verstand van hebben en niet aan zulke mensen als jij altijd comentaar op een ander .je bent goed bezig aplaus voor je goed gedrag.
 
Dat krijg je vanzelf met dat soort commentaar daar kan ik niets mee als ze niets zinnigs te melde hebbe houden ze hun commentaar maar voor zich.maar er zitten ook nog in iedere geval nog mensen op met normaal verstand waar je bruokbare tips van krijg bedankt daarvoor
 
Beste hou jij je comentaar effe voor je .je bent goed zeker .ik vraag het ook aan mensen die er wel verstand van hebben en niet aan zulke mensen als jij altijd comentaar op een ander .je bent goed bezig aplaus voor je goed gedrag.

Applaus ben ik gewend en desondanks ben ik heel gewoon gebleven.

Maar een "tap door de wand van de koeling"... samen met alle andere topic's die je geopend hebt.... dan is de vraag die ik je stelde toch niet zo vreemd ?

Ik ben op aarde om motoren te beschermen, ik draag die taak uit, ook als ik daar mensen mee beledig. Uch.
 
Applaus ben ik gewend en desondanks ben ik heel gewoon gebleven.

Maar een "tap door de wand van de koeling"... samen met alle andere topic's die je geopend hebt.... dan is de vraag die ik je stelde toch niet zo vreemd ?

Ik ben op aarde om motoren te beschermen, ik draag die taak uit, ook als ik daar mensen mee beledig. Uch.

full


zou het bij het hovenieren houden :Y
groene en vette vingers gaan niet samen blijkt maar weer :+
niet goed voor de plantjes
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan