Stomme vraag?

Joe91

Die hard MF'er
9 aug 2013
289
0
Den helder
Misschien een beetje een stomme vraag maar hoe heten die electra blokken die na je handvaten komen met de knipperlicht/claxon/licht knop etc etc erop
De mijne zijn nogal verweerd en was benieuwd of dit nieuw te krijgen is, maar weet de benaming niet dus geen idee waar ik dit kan vinden, en zo ja is dit universeel te krijgen?

Alvast bedankt,
Joey
 
Universeel zijn ze te krijgen, en de prijs valt enorm mee, 20 tot 50 euro. Je moet alleen zelf wel uitzoeken welke functies je er op wilt, en even uitdokteren hoe je dat aan moet sluiten. Is geen rocket-science, maar je moet er wel even voor gaan zitten als je hier niet ervaren mee bent.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een beetje een stomme vraag maar hoe heten die electra blokken die na je handvaten komen met de knipperlicht/claxon/licht knop etc etc erop
De mijne zijn nogal verweerd en was benieuwd of dit nieuw te krijgen is, maar weet de benaming niet dus geen idee waar ik dit kan vinden, en zo ja is dit universeel te krijgen?

Alvast bedankt,
Joey
Bumperspray van Action werkt prima. Insprayen, invrijven, weer insprayen en invrijven tot het gewenste resultaat. Nog geen 2 euro geloof ik.
 
Laatst bewerkt:
cluelessnessdemotivator.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan