Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 76

Status
Niet open voor verdere reacties.
wegblijven uit dat land. :/ :/
Doen we zeker, daar zien ze ons niet meer met de motor...... :N
Maar goed, de keuze was op dat moment vrij beperkt We stonden onder aan de Stelvio en die was helaas afgesloten voor een wielen evenement. De weg vanaf Oostenrijk naar de Stelvio is nou ook niet zo super en dezelfde weg terug wilden we niet dus vandaar de keuze om maar naar Zwitserland te gaan. Verkeerde keuze weten inmiddels........ :X
 
Laatst bewerkt:
eindelijk het alarm uitgeschakeld nu de startblokkering nog.
dacht dat het de overige 4 cijfers waren van de 6 cijferige code blijkbaar nog even verder zoeken.
 
Nieuwe remklauwen voor de Soes gekocht *O*

full


full


:W
 
heren,

Ik mag uit de OP. Na mijn motor helemaal naar eigen smaak aangekleed te hebben, heb ik hem met pijn in het hart moeten verkopen (hij blijft gelukkig in de buurt, dus wie weet zie ik hem nog eens rijden). Te veel last van de polsen en de nek hebben me doen besluiten na 3 fireblades over te stappen op iets met een stuurtje.

Ik heb met veel plezier mee gelezen... :} geniet van jullie gave motoren! :]
full
 
heren,

Ik mag uit de OP. Na mijn motor helemaal naar eigen smaak aangekleed te hebben, heb ik hem met pijn in het hart moeten verkopen (hij blijft gelukkig in de buurt, dus wie weet zie ik hem nog eens rijden). Te veel last van de polsen en de nek hebben me doen besluiten na 3 fireblades over te stappen op iets met een stuurtje.

Ik heb met veel plezier mee gelezen... :} geniet van jullie gave motoren! :] [afbeelding]
-O- Wat komt er voor terug :?

Edit: ik ben je elders al weer tegen gekomen _O-
 
Laatst bewerkt:
Dag allen!

Ik ben nieuw hier en moet zeggen dat er een hoop leuke motoren tussen staan! ik zal me even voorstellen :

ik ben Corné, 24 jaar oud en rijd nu een jaar een CBR 1000 RR. vandaag ook naar de MFMM geweest in veenendaal. nog meer mensen daar geweest vandaag?

hier volgen wat foto's van mijn bike voor in de O.P mocht dat goed zijn :P

xuwa.jpg

q6x4.jpg


Groeten! en jullie gaan me hier vaker zien!
 
Dag Corné. Welkom hier!

Ik ben zelf ook nieuw hier en heb net een CBR 1000 aangeschaft. Wat een beest jong. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er nóg snellere motoren zijn, maar ik weet dat er zelfs 200 pk motoren zijn op 160 kg ( non turbo ).
 
Dag allen!

Ik ben nieuw hier en moet zeggen dat er een hoop leuke motoren tussen staan! ik zal me even voorstellen :

ik ben Corné, 24 jaar oud en rijd nu een jaar een CBR 1000 RR. vandaag ook naar de MFMM geweest in veenendaal. nog meer mensen daar geweest vandaag?

hier volgen wat foto's van mijn bike voor in de O.P mocht dat goed zijn :P

[afbeelding]
[afbeelding]

Groeten! en jullie gaan me hier vaker zien!

Welkom! En met die mooie fiets kan je meteen komen posen op de 600RR/10000RR meeting de 29e ;)
 
OP aangepast

The Wings of Change, veel plezier met de nieuwe motor :)

Rukkierepsol, welkom :) tijd voor echte poser foto's zonder groencontainer :+

Xoow, welkom.. ook jij.. tijd voor poser pics. ;)
 
OP aangepast

The Wings of Change, veel plezier met de nieuwe motor :)

Rukkierepsol, welkom :) tijd voor echte poser foto's zonder groencontainer :+

Xoow, welkom.. ook jij.. tijd voor poser pics. ;)

Nou vooruit. Ik zal mn beste poser pics even erbij pakken :P Binnenkort moet ik echt even een rollingshot doen.





 
Mensen, ik heb nog wat onderdelen liggen van mijn oude 2004 blade.

Betreffen de hitteplaatjes + metalen beugels naast de einddemper, een ktp-verlichting, diabolo's voor in de achterbrug en twee bagagehaakjes. Alles in 1 koop voor een laag prijsje. Als je er belang bij hebt doe mij even een pb'tje. (Ik woon in Zwolle)

 
Dag allen!

Ik ben nieuw hier en moet zeggen dat er een hoop leuke motoren tussen staan! ik zal me even voorstellen :

ik ben Corné, 24 jaar oud en rijd nu een jaar een CBR 1000 RR. vandaag ook naar de MFMM geweest in veenendaal. nog meer mensen daar geweest vandaag?

hier volgen wat foto's van mijn bike voor in de O.P mocht dat goed zijn :P

[afbeelding]
[afbeelding]

Groeten! en jullie gaan me hier vaker zien!
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan