Het Grote SV650S 99-02 Topic deel 16 The Summer edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
kwam er gisteren achter dat ik projector dimlicht had |(

heb er eigenlijk nooit erop gelet totdat ik gisteren in de late uurtjes in een rechte hoek tegen een muur had geparkeerd, zag ik een horizontale licht lijn.

toen begon mijn lampje te branden :Y

zo leer je weer wat :')
 
Laatst bewerkt:
kwam er gisteren achter dat ik projector dimlicht had |(

heb er eigenlijk nooit erop gelet totdat ik gisteren in de late uurtjes in een rechte hoek tegen een muur had geparkeerd, zag ik een horizontale licht lijn.

toen begon mijn lampje te branden :Y

zo leer je weer wat :')
tja, soms moet het eerst donker worden voor dat je het licht ziet _O-
 
jrag5s.jpg

2la8wvn.jpg

2iietc5.jpg


Nieuw ruitje zit erop *O*
MRA race ruitje *D
Vanmiddag maar even testen of het verschil echt merkbaar is, maar ziet er sowieso een stuk beter uit :P
 
Ik heb op je account geabbonneerd!
Geniale kanaal :)
Beetje het idee van RJ
Maar dan van een nederlander *O*

JAAAAA thanks.

had het idee van snowcatt, alleen hij gebruikte zijn mic om te schelden :+,
Yup, is gewoon de opzet van RJ met een niet unieke bike.

alleen is het wat moeite voor mij om constant te zitten filmen. *cough* zoekt werk *cough*. de tempo van de uploads zullen dan ook niet zo hoog zijn,

en heb een windscherm nodig, boven 50km/h is het gewoon wwwooossshhhhshshshshssh :<
 
Nou, de kogel is door de kerk.

De SV gaat de verkoop in. Dus mocht er via via nog iemand interesse hebben....

Vanavond contract getekend voor de Cagiva Raptor :9
 
Hey mensen! Afgelopen weekend had ik voor de 2de keer het vrij bekende 'water aan de voorste bougie probleem'. De eerste keer heb ik zelf de halve sv gesloopt om aan die bougie te kunnen (en dan te vervangen) wegens geen vonk meer. Dit weekend viel men sv bij zware regenval verscheidene keren stil bij draaien op relantis. Ik vermoed dat dit weer hetzelfde probleem is. Toen het stopte met regenen was het probleem bijna direct weg.

Ik weet dat je de afwateringsgaatjes goed moet ontstoppen, en ik doe dit ook, maar had toch graag een iets betere oplossing voor dit probleem gevonden (zoveel tijd tussen de 2 zat er niet).

Ik dacht aan een 'fender extender', een plastieken spatlap op het voorspatbord (enkel tijdens de winter wegens spuuglelijk). Ook zag ik samen met de garage een lapje aan de radiator van de Vstrom, die hetzelfde blok heeft. Maar de sv heeft blijkbaar geen optie voor dit lapje hangen. Wat hebben jullie aan geprobeerd met welk succes?

Ik rij de winter door dus moet echt wel een degelijke oplossing zijn...

bedankt!
 
Laatst bewerkt:
De meest gebruikelijke oplossing is toch die lelijke fender extender.
Als je vaak last hebt moet je misschien de rubber bougiedop eens controleren of deze wel helemaal goed afsluit.
 
Hey mensen! Afgelopen weekend had ik voor de 2de keer het vrij bekende 'water aan de voorste bougie probleem'. De eerste keer heb ik zelf de halve sv gesloopt om aan die bougie te kunnen (en dan te vervangen) wegens geen vonk meer. Dit weekend viel men sv bij zware regenval verscheidene keren stil bij draaien op relantis. Ik vermoed dat dit weer hetzelfde probleem is. Toen het stopte met regenen was het probleem bijna direct weg.

Ik weet dat je de afwateringsgaatjes goed moet ontstoppen, en ik doe dit ook, maar had toch graag een iets betere oplossing voor dit probleem gevonden (zoveel tijd tussen de 2 zat er niet).

Ik dacht aan een 'fender extender', een plastieken spatlap op het voorspatbord (enkel tijdens de winter wegens spuuglelijk). Ook zag ik samen met de garage een lapje aan de radiator van de Vstrom, die hetzelfde blok heeft. Maar de sv heeft blijkbaar geen optie voor dit lapje hangen. Wat hebben jullie aan geprobeerd met welk succes?

Ik rij de winter door dus moet echt wel een degelijke oplossing zijn...

bedankt!

Ik heb, tot nu toe, nog geen problemen daarmee gehad.
En rij soms wel in vrij belabberde toestanden.
1 keer was het zelfs zo erg dat er overal een laagje water op de weg stond :X
Reed toen ECHT heel erg langzaam :P
Denk dat ik gewoon mazzel heb *O*
 
Ik heb, tot nu toe, nog geen problemen daarmee gehad.
En rij soms wel in vrij belabberde toestanden.
1 keer was het zelfs zo erg dat er overal een laagje water op de weg stond :X
Reed toen ECHT heel erg langzaam :P
Denk dat ik gewoon mazzel heb *O*

heb er zelf ook geen 'last' van. afgelopen dinsdag/woensdag... toen het echt met een brandslang van boven viel en smeekte voor wat grip op bochten/rotondes had ik geen lastvan dat bekende kwaaltje.. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan