Het Ducati Diavel topic

Wel wat lafjes om met de aanhanger naar de dolomieten te gaan ;)

Ben er zelf ook net geweest, 3000km er bij :)
 
Laatst bewerkt:
Wel wat lafjes om met de aanhanger naar de dolomieten te gaan ;)

Ben er zelf ook net geweest, 3000km er bij :)

Met beperkt verlof meer tijd om daar motor te rijden hè... de prachtige (ongeloofelijk saaie) duitse snelwegen doe ik liever in één stuk ipv om de 200km te stoppen... dus vind het eerder "niet zo snugger" om 2.000km autostrade te doen en je band vlak te rijden, zeker niet als je band het maar 5.000km volhoudt ;-) Zal de volgende factuur van zo'n 240 band eens doormailen dan begrijp je het wel. :p

Ook geweest? Nice! Wat een wegen hè!!!
Elke dag opnieuw waren we verbaast over hoe mooi het daar was, prachtig weer, weinig drukte... zou morgen terug willen vertrekken.
 
We zijn in 2 dagen daar na toe gereden, met een stop in het zwarte woud.
Overigens klopt het wel van die saaie snelweg, maar je kan dan wel ff lekker 200+ knallen :)

Mwah zit ondertussen al op mijn 3de 240 en 1ste kettingset...

Ach weet je dat met die vlakke banden, is een beetje overdreven hoor, zodra je de eerste paar uurtjes bochten hebt gereden is hij weer mooi rond ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja zo tussendoor heenrijden lijkt me ook de moeite, kan je helemaal ossterijk of zwitserland door... zalig!... alleen had ik daar geen tijd voor.. wou zoveel mogelijk van de Dolomieten genieten :)
En dat van die vlakke band... bwaaaaaa... paar uurtjes bochten circuit misschien :)
 
Is ex montage natuurlijk, maar voor 200,- zou toch moeten lukken. Vaak loont het wel om op zoek te gaan naar banden op internet. Bandenboer bestelt zo'n ding niet vaak en moet al duur inkopen.
 
ik vind 200 voor de achterband ook wel meevallen
mijn band is nog niet versleten maar ik ga meestal naar
www.motorbanden-quickservice.nl in bleiswijk die zijn tot nu toe altijd redelijk kwa prijs en ze zetten hem er gelijk op
dus als ik mijn achterband moet vervangen laat ik wel weten wat het koste
 
Ben benieuwd hoeveel de band bij Biggelaar kost.
Heeft iemand nog frame plugs hier? Ik zit te twijfelen of ik dat wel of niet zou moeten doen.
En of het puur cosmetisch is of nog een ander doel heeft.
 
Zag net op internet de Ben Spies uitvoering van de diavel...... :9~ :9~
full
 
Vind zelf de witte velgen niet mooi. Voor de rest een beest van een machine.
Hayden gaat er mee drag racen op Indy ....
 
Een tijd geleden heb ik 215,- betaald bij Ducati Zaltbommel voor de achterband inc montage.
 
gisteren op het circuit in Mettet de Diavel eens mooi kunnen laten gaan... wat een power heeft dat ding toch, na elke bocht een big smile als ik het gas kon opengooien... :D
 
Hey, weet er iemand hoe en waar je het best een diavel kan testrijden? Ik ben namellijk enorm benieuwd hoe die rijdt. Ik heb sinds april een bmw s1000rr, maar ik vind de diavel zo vet, ni normaal. Zeker die nieuwe dark versie :-). Maar ik wil eerst es testrijden snappie :-). En ik ben van belgie, tss boom, dendermonde en st-niklaas. Alvast bedankt :-)
 
Hey, weet er iemand hoe en waar je het best een diavel kan testrijden? Ik ben namellijk enorm benieuwd hoe die rijdt. Ik heb sinds april een bmw s1000rr, maar ik vind de diavel zo vet, ni normaal. Zeker die nieuwe dark versie :-). Maar ik wil eerst es testrijden snappie :-). En ik ben van belgie, tss boom, dendermonde en st-niklaas. Alvast bedankt :-)
Zijn er Ducati verdelers in België?
 
Ik was al van plan van eind september eens richting de ipendeur van ducati herzele te gaan kijken, maar het kon zijn dat jullie iets meer wisten eh :-)
 
Maar net een tuneboy bestelt. Goede dingen over gelezen. Benieuwd wat het effect zal zijn ...
 
Mocht iemand interesse hebben in een nieuwstaat verkerende diavel black carbon,die van mij staat te koop in de te koop sectie.
 
Mocht iemand interesse hebben in een nieuwstaat verkerende diavel black carbon,die van mij staat te koop in de te koop sectie.


Is het deze?Zag namelijk dat je ook uit Limburg komt.

http://link.marktplaats.nl/719000175

als deze van jouw is,vind ik het vreemd dat die als Carbon en 2012 aangeboden word.

Op kenteken staat die niet als carbon en is de bruto bpm maar 2523,-

Mocht die van jouw zijn is het een schade fiets?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan