MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar jouw 600-tje is een karakterloze saaie bak, en een dikke twin niet *O*

Het enige karaktervolle wat tegenwoordig nog uit Italië komt is Berlusconi en Ferrari. Ducs en Appies, allemaal massaproductie wat nog steeds niet op kan tegen Japanse massaproductie en bouwkwaliteit! Dat je op een motor gaat zitten en vervolgens na 5 minuten je nieren weer op z'n plek moet duwen door de vibraties van het motorblok geeft zo'n ding nog geen karakter!
 
Als dat ding potverdomme ook 1 op 12 rijdt zou ik ook wel willen dat er een beetje power uitkomt!!! Toch wel het minste.
Jij altijd met je verbruik. Koop dan een elektrisch ding. En waar haal je 1:12 vandaan? Mijn rsv verbruikt net zoveel als Aidan z'n zx10r en een gsx-r 1000 waar ik een tijd geleden mee reed.
 
Laatst bewerkt:
Als ik iets koop voor de fun kan het mij mn reet roesten wat zo'n ding verbruikt.
Hoef er niet mee naar limburg te rijden iedere dag.

Zelfde als een dikke amerikaan kopen en dan treuren dat onderdelen zo duur zijn en je tank leeg is voor je de straat uit bent
 
Dat verbruikt die RSV4.
Aah, ok, dacht dat je het over een v-twin had. Maar goed, dat maakt mij niet zoveel uit. Als ik maar rond de 180-200km op een tank kan. Als je dat kan bereiken door zuiniger te rijden is dat mooi. Anders moet de tank maar wat groter worden. :P
 
Als ik iets koop voor de fun kan het mij mn reet roesten wat zo'n ding verbruikt.
Hoef er niet mee naar limburg te rijden iedere dag.

Zelfde als een dikke amerikaan kopen en dan treuren dat onderdelen zo duur zijn en je tank leeg is voor je de straat uit bent

Als je zoals jij dan ook twee rondjes om de kerk rijdt per jaar boeit het ook niet zo.
 
mark ben je ongesteld ofzo? mijn god wat een gezanik :')

URL=http://s430.photobucket.com/user/jjay55/media/funny.gif.html]
funny.gif
~[/URL]
 
Laatst bewerkt:
verschil tussen 1:12 en 1:20 is 900eu op 15k.

...zijn toch 15.000 km's plezier met je hybride scooter
 
Zo ver was ik ook al wel. Maar dan nog steeds, ook als ik ermee op vakantie wil is het verbruik wel het laatste waar ik me druk om zou maken.
 
ach VFR rijd ook 300km op 1 tank, en dan ben ik al lang gestopt om wat te eten+drinken _O- dan gaat er zo'n beetje 18 liter in, veel zuiniger als 1:17 krijg ik hem niet
 
trip in het buitenland is ook fun! Behalve wanneer je met een lege tank staat ;)
Ik heb één keer met een lege tank gestaan. Dat was op de westfriese dijk :') Toen viel ie stil na 210km. En zolang je in het buitenland een beetje in de bewoonde wereld blijft kan er vrij weinig gebeuren. Als je het onverharde opzoekt in een vaag land is het een ander verhaal. :P

Maar idd, het is heel irritant als je constant rekening moet houden met de afstand naar de benzinepomp. Daarom wil ik ook gewoon minimaal 180km op een tank kunnen doen. Zo rijd ik nu ook met die afstand en vind dat wel prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan