Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah..dat verklaart.
Dat wat ik bedoel zijn de 'H'-tjes met zo'n 'Z' over de tank..
Ik reed destijds een CD, (was de voorloper van de SS) uit '70: uitlaat laag en iets ander (meer solide) blok door zijn kortere krukas.
 
Laatst bewerkt:
En ik kwam vandaag weer een fraai exemplaar tegen, zomaar......in het wild.

full
 
Wij hebben sinds kort een bedrijf dat een deel van ons pand huurt.
Eén van deze mensen rijdt op een Z1300 (carb. versie).
Staat is niet top, maar het blijft een bijzondere verschijning.

full
 
Leuk, ik heb een ss50 brommer gehad, m'n laatste jap..
reed origineel ruim 70km/h..
leuk ding!
 
En wederom op de Amsterdamse grachten, een Laverda 3 cilinder met gewijzigde ophanging. Eigenlijk ben ik voorstander van originele fietsen, maar die upside-down staat hem niet slecht. Het zitje kan beter afgewerkt worden.

full
 
Deze kwam ik tegen op de Zeedijk. De berijder had hem mee gekregen terwijl zijn Varadero en beurt kreeg. Hij vond het wel een geinig ding. Ik ook.

full
 
En deze reed door de Warmoesstraat. Daar mag je helemaal niet komen met de motor, dus heb ik de bestuurder vermanend toegesproken. Daarna lekker geouwehoerd over klassieke brommers en een mooi plaatje geschoten.

full
 
Ik woon in Zeeburg en bij een soort van gemeente kantoor aan de Panamalaan staat deze, best een glimmert!

foto1-2.jpg
 
En een Honda 550K, met de originele uitlaten. Zag er dezelfde dag op een andere plek trouwens nóg zo een.

full
 
Dit zou ik geen brik willen noemen, maar gezien de hoge zeldzaamheidsfactor, wil ik jullie dit plaatje niet onthouden.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan