Ben Spies

Pirro er maar snel weer op! :] :Y

Die blijft tenminste wel zitten, rijdt gerust een race uit, en pakt zelfs punten. :X

Ben's verhaal wordt best triest zo. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij nog hongerig is in de MotoGP. Hij mag z'n PR-manager wel eens wakker schudden, zodat ze laten zien wat hij allemaal doet om terug te komen, laten zien hoe hard hij traint ofzo. Zoals het nu gaat zou ik me als team manager ook behoorlijk genaaid voelen: je krijgt een coureur die al niet rijden kon bij de start van het seizoen, en zodra hij zegt er klaar voor te zijn smijt-ie zichzelf weer aan diggelen.

Afwachten en hopen dan maar. Tot die tijd zou ik Pirro graag z'n rondjes zien rijden. :Y
 
Dubbele schouderoperatie die 2 uur duurde.

BSTbE5mCcAAWuLS.jpg:large
 
: :/ Ze hebben toch wel meteen 2 rvs schouders ingezet, met een paar titanium steutelbeentjes? Dan kan ie er weer een seizoen mee :X

Misschien wordt het een stoner 2009 verhaal. Als hij terug komt is ie weer herboren *O*
 
Laatst bewerkt:
Lees net op racesport, dat zijn herstel wel zo'n 12 weken gaat duren :/ De vorige schouderblessure speelt ook weer op. Einde seizoen, als je het mij vraagt.
 
In dit geval is het Ben zn eigen schuld Highsider wel jammer maar niets aan te doen
Bij Ducati schakelt de traction control pas in als je opschakelt naar de tweede versnelling.
bij Yamaha werkt de traction control direct na launch control.

Ben was hier niet eens van op de hoogte..
Hij vond dat iemand dat hem wel eens had mogen vertellen. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Ben in de GP's blijft. Maar ja, hij is geen Spanjaard en dat zou hem wel eens kunnen opbreken.
Dorna is groot voorstander van internationale veelzijdigheid onder de rijders, hoewel ze zich wel bewust zijn van de talentontwikkeling die de Spanjaarden nu eenmaal geweldig opgebouwd hebben. Spies heeft van zijn paspoort niks te vrezen. Wat hem opbreken kan, zijn de botbreuken...
 
Volgens mij gaat z,n MotoGP carriere als een nachtkaarsje uit...was een saaie jan l*l maar hij reed wel werelds in het WSBK :Y
 
Tjonge tjonge wat een negativiteit weer.......gozer heeft ontzettend veel pech gehad de afgelopen twee seizoenen. Hopelijk komt hij er bovenop en gaat hij weer knallen. Voorlopig heeft hij wel een Superbike WK en een GP overwinning op zak. Genoeg rijders in beide competities die dat nooit voor elkaar hebben gekregen incl. een Nitro Nori.

Elbowz!
full
 
Ben is goed maar om hem nou zo geweldig te vinden omdat hij 1 wk titel pakte in het wsbk is overdreven.
Er waren een aantal top coureurs weg. Het is een prestatie natuurlijk, maar niks wauws.
 
Ben is goed maar om hem nou zo geweldig te vinden omdat hij 1 wk titel pakte in het wsbk is overdreven.
Er waren een aantal top coureurs weg. Het is een prestatie natuurlijk, maar niks wauws.
Niks wauw, heb jij dat seizoen wel gezien.....alsof ie alleen was tijdens de kwalificatie en wedstrijden.diepe buiging hoe hij dat jaar reed.hij was heer en meester.
Ben hoort gewoon in het rijtje top rijders hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan