Dainese vs Alpinestars

freebush

MF'er
5 sep 2013
40
0
hey,

Ik ben nieuw hier dus als het verkeerd is dan laat je het maar weten *D.

Ik zit dus met de vraag welk pak ik zal pakken want ben hard aan het twijfelen tussen het pak Dainese CRONO div (tweedelig) en Alpinestars Carver (ook tweedelig).
Toevallig iemand dat iets meer kan vertellen over een van de twee pakken of beide?
Op beide pakken zijn er geen zakken te zien aan de buitenkant dus kan het dan zijn dat de zakken aan de binnenkant zijn?
Alvast bedankt!

met vriendelijke groet Freebush
 
Laatst bewerkt:
Elke schuiver is anders. Ik heb vroeger enkele aardige klappers gemaakt met dainese pakken op circuit, en die dingen hielden zich erg goed.
Er is wel merkbaar verschil tussen de goedkopere pakken, die helaas niet meer in Italië gemaakt worden ( net als bij astars trouwens ) en de merkbaar duurdere, wel in Italië gemaakte reeksen.

Maatje van me ging onderuit in de Strubben en dat pak kon je weggooien. Overal scheuren, gaten en naden die kapotgetrokken waren.

Zou eruit gezien hebben als 'ie met 200+ eraf geklapt was.
 
Maatje van me ging onderuit in de Strubben en dat pak kon je weggooien. Overal scheuren, gaten en naden die kapotgetrokken waren.

Zou eruit gezien hebben als 'ie met 200+ eraf geklapt was.

Tja, en zo heb ik ook wel pakken van alle mogelijke merken gezien. Ik rij trouwens al een tijd niet meer met een Dainese omdat de pasvorm me niet echt meer goed zit, dus je hoeft je punt niet zo hardnekkig te maken, ik heb er geen financiëel voordeel bij of zo :+

Ik heb 1 keer een pak gehad, wat écht bagger was, en dat was een MJK van een sponsor. Dus nu gaat er zowiezo iemand opduiken die zegt dat zijn MJK wel goed is. :)

Zoals ik zei; elke schuiver is anders, elk asfalt is anders, en er is vaak groot verschil tussen een pak van 500 euro, en een pak van 1500-2k euro. Zit ook logica in.
 
Ik heb een pak van alpinestars, een GP-R. Losse broek en jas. Ik vind het een fantastisch merk, en ik heb grote binnenzakken waar ik mijn papieren, portemonnee en telefoon in kwijt kan.. Btw laarzen en handschoenen ook van alpinestars en zeer te spreken hier over.

Trouwens, bij Ten Kate in nieuwleusen hebben ze ook een grote shop.

Maar ik betwijfel of je voor ongeveer €520,- wel een compleet pak hebt van één van deze twee merken.
 
hallo iedereen,

Ik ben vorige week mijn pak gaan halen in kontich bij VAN DER HEYDEN motors.
ik heb mezelf na lang kiezen, twijfelen, testen en passen een Alpinestars pak aangeschaft.
Het gaat hier om een Alpinestars CR eendelig pak met vijftig procent korting op!! :} kon ik natuurlijk niet laten liggen. Heb mijzelf ook de Alpinestars SP-1 handschoenen en Alpinestars boots de S-MX 5 aangeschaft op alles zat korting en zat echt goed en voor die prijzen kon ik dat natuurlijk niet laten liggen *O*!
Voor iedereen bedankt voor de tips en de reacties!
hier de foto.
Ps VAN DER HEYDEN geeft nu 50% korting op zijn lederpakken! misschien een leuk weetje?

met vele vriendelijke groeten Freebush
full
 
hallo iedereen,

Ik ben vorige week mijn pak gaan halen in kontich bij VAN DER HEYDEN motors.
ik heb mezelf na lang kiezen, twijfelen, testen en passen een Alpinestars pak aangeschaft.
Het gaat hier om een Alpinestars CR eendelig pak met vijftig procent korting op!! :} kon ik natuurlijk niet laten liggen. Heb mijzelf ook de Alpinestars SP-1 handschoenen en Alpinestars boots de S-MX 5 aangeschaft op alles zat korting en zat echt goed en voor die prijzen kon ik dat natuurlijk niet laten liggen *O*!
Voor iedereen bedankt voor de tips en de reacties!
hier de foto.
Ps VAN DER HEYDEN geeft nu 50% korting op zijn lederpakken! misschien een leuk weetje?

met vele vriendelijke groeten Freebush[afbeelding]

Gefeliciteerd ermee :Y ,je ziet er erg gelukkig uit :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan