MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

YEAH!

Nieuwe motor, nieuwe MF sticker! De eerste bestelling heb ik al gedaan om te zorgen dat hij custom made wordt!
 
'Laat het spotten maar beginnen'

wat ik me nou afvroeg: Spreken jullie ook daadwerkelijk wel eens iemand aan met een MF sticker? Ik zie natuurlijk wel eens mensen rondrijden met zo'n mooi blauw stickertje achterop of er staat er 1 in de wijk geparkeerd, maar heb (nog) niet de moeite genomen om een briefje aan zijn stuur te hangen of diegene aan te spreken bij een benzinestation.

Jullie wel? Ben benieuwd naar mooie verhalen!
 
Let op:

Door een wijziging in mijn internet abonnement zijn bestellingen tussen 7 en 14 oktober niet aangekomen! Iedereen die de afgelopen week heeft besteld moet opnieuw het bestelformulier invullen. Excuses voor dit ongemak.
 
nee hoor, want als je de verkeerspolitie achter je hebt is de kans groot dat je die moet verwijderen.
dit had ik. ik heb gelukkig 3 stickers besteld, maar ik zal ze niet meer op mijn kt plakken. heb een ander op mijn rugzak geplakt.

vond het wel goed zo, die mf spotten.. heb zowat ieder dag gereden en tientallen motorrijders gezien maar nooit een spot. wel 2x een mfer met sticker achter me gehad, maar werd nooit genoemd aan beide kanten.
 
Let op:

Door een wijziging in mijn internet abonnement zijn bestellingen tussen 7 en 14 oktober niet aangekomen! Iedereen die de afgelopen week heeft besteld moet opnieuw het bestelformulier invullen. Excuses voor dit ongemak.
Godverdomme, lees ik dit nu pas :X
Wou net in dit topic gaan vragen wanneer ik mijn betaling kan doen.. :o


@chocola
Meerdere stickers inkopen is voordeliger hè ;)
Dit zal echt niet mijn laatste motor zijn :p
 
Hoe zit dat eigenlijk met de betaling.., als je betaald hebt, krijg je dan ook nog een bevestiging dan de stickers worden opgestuurd?
Heb namelijk afgelopen zondag betaald en nu weet ik dat als het goed is, de bestellingen etc. op maandag worden gecontroleerd en verwerkt.
 
Beste Duderuud,

Afgelopen week heb ik 2 stickers bij u besteld, echter nog niks gehoord m.b.t. betalen e.d.
Heeft u mij bestelling ontvangen?

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Kevin
 
meestal vragen ze je om het toch te verwijderen -> geen boete.
sommige kneuzen schrijven meteen een boete voor uit.

daarom heb ik er 3 besteld, voor het geval ik het af moet halen..

ben nog aan het wachten op de stickers. hoop toch dat ik ze morgen binnenkrijg.

OOhh....welke boete dan...waarvoor ?

Ieder die daadwerkelijk een bekeuring ervoor krijg mag zich melden bij de Crew.
 
Geduld is een schone zaak! Komt allemaal wel goed. Overigens is gisteravond het mailtje voor betaling binnengekomen.

Ik vraag me alleen af waarom MF voor het gemak niet een simpele webshop opent. Of is dat ivm KVK-nummers en dergelijke niet mogelijk? (vraag zou mogelijk al een paar keer gesteld zijn, maar om 46 pagina's door te kruisen)

M-F is een grote familie.

Bij familie koop je niet via een webshop. Het is dat er teveel bestellingen per week zijn, maar als je in de buurt woont komt Duderuud ze zelfs nog gewoon persoonlijk langsbrengen !!
 
Lig het nou aan mij?

Nee geen vingerafdruk in paspoort NEEE dat willen we niet

Geen chip tussen je billen

Maar wel een MF sticker?

wat klopt er niet?
 
Laatst bewerkt:
Net 3 stickers besteld,
hoop dat ze nog voor het einde van het jaar hier aan kunnen komen.
Kan ik met MF het nieuwe jaar in!
of niet?
Op mijn Aprilia RS4 :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan