Het Grote ONK Supermono topic deel 2

je gaat wel moeten kijken dat dat zitje een stuk korter wordt. volgens het reglement mogen er geen (kuip)delen uitsteken voorbij een verticale lijn tegen de achterband. Nu met die punt achteraan is dat ook gewoon gevaarlijk... Dus hoe ben je zinnens om dat in te gaan korten? Gaat ook mooier zijn trouwens.

Wel goed idee van de tank als subframe te gebruiken, staat bij mij ook op de "to-do" lijst. Let wel op met alu tank dat je ze op een of ander trilling-dempend materiaal monteert.
Gaat de tank niet veel te groot worden trouwens en de massa-verdeling wel erg ver naar achteren leggen?

grtz

MJ
Ja zitje moet nog wel wat naar voren idd.
Niet alles wat het subframe gaat worden word ook tank, ik zit met de schokbreker die er door heen loopt en het achterste deel had ik in me kop als opvang bakje voor de carter ontluchting. :)
 
Laatst bewerkt:
Supermono rijders / lezers van het topic:

Heb nog een PAMI motorblok 720cc met heeeel wat onderdelen te koop. Zal het bij het verkooppagina zetten.. geinteresseerden kunnen mij berichten..
 
full

Hierbij bied ik mijn supermono te koop aan, zeer speciale motor met heel veel extra's.
De motor heeft de volgende spec:

90 pk bmw 720 blok met droge slipperclutch
GRC frame met NWS achterbrug
carbon benzinetank
carbon zelfdragende zit
carbon kuip
carbon wielen
Wp vol alluminium gp 250 voorvork
Wp achterschokbreker
hyperpro stuurdemper
aim mychron dashboard
vrij programeerbare ontsteking
quickshifter

Ook heb ik nog een heel veel extra's en reserve delen:

carbon regenwielen
carbon extra kuip
startkar
85 pk blok met drooge koppeling
voetsteunen
carburateurs
ontsteking
en vast nog wel meer

Voor een prijs kun je me een pb stuuren[afbeelding]


Dit hoort hier natuurlijk ook.
 
Laatst bewerkt:
He Hallo,

Ik ben hier naar toe gestuurd via SZR660 topic.
Ik zal eerst voorstellen ben Mariska van Wijngaarden, 20 jaar en heb een blauwe SZR660 van bj. 1998 sinds begin maart.
Ik heb gelezen dat hier onderdelen kan bemachtigen, tenzij ze er zijn :)

Ik heb namelijk een kapotte vacuumpompje (onder de tank). Wie heeft toevallig ook een vacuumpompje liggen voor een klein prijsje? Maar vorige week is ook nog mijn tank omgekiept en heeft wat schade. Misschien is er toevallig een blauwe tank over met weinig/geen schade en incl. een vacuumpompje?

Ten tweede heb ik een linker zwart kapje nodig die tussen de zijkuip en de achterkuip zit. Want er is een stukje uit gezaagd i.v.m ingebouwde benzinekraan.

Alvast bedankt,
Mariska
 
He Hallo,

Ik ben hier naar toe gestuurd via SZR660 topic.
Ik zal eerst voorstellen ben Mariska van Wijngaarden, 20 jaar en heb een blauwe SZR660 van bj. 1998 sinds begin maart.
Ik heb gelezen dat hier onderdelen kan bemachtigen, tenzij ze er zijn :)

Ik heb namelijk een kapotte vacuumpompje (onder de tank). Wie heeft toevallig ook een vacuumpompje liggen voor een klein prijsje? Maar vorige week is ook nog mijn tank omgekiept en heeft wat schade. Misschien is er toevallig een blauwe tank over met weinig/geen schade en incl. een vacuumpompje?

Ten tweede heb ik een linker zwart kapje nodig die tussen de zijkuip en de achterkuip zit. Want er is een stukje uit gezaagd i.v.m ingebouwde benzinekraan.

Alvast bedankt,
Mariska

Wellicht heeft Wim/tigerente41 wat ?!
 
Ik heb inmiddels al een vaccuumpomp. Alleen nog een li-kapje.
Wie weet evt een tankje ingoede staat voor weinig prijs.
 
@Mariska, Er worden niet meer zoveel szr'en gebruikt als donor op dit moment. Dus ik ben bang dat je ook hier niet zo snel iets zal vinden.

Heb je t al bij een sloperij geprobeerd? Bijv www.boonstramotoren.nl ook op marktplaats wordt er nog wel eens een in onderdelen aangeboden, maar je moet vooral geduld hebben. :Y :W
 
Ohja een kleine oproepje. Zou helemaal geweldig zijn!


Ik doe mee met de motorbabe verkiezing van 2013 via Motodrive.
Ik heb me natuurlijk aangemeld voor de Motorbabe van 2013. Ik zou het geweldig vinden als jullie op mij willen stemmen. Stemmen kan via facebook, twitter of op traditionele manier of andere e-mail adressen. Stemmen kan via www.motodrive.nl/contest/view/120

Alvast bedankt

120.jpg
 
Laatst bewerkt:
Komend weekend laatste races van 2013.
Best zin in. En dan allemaal weer de schuur in om de nieuwe ideeën uit te gaan voeren voor volgend seizoen *D
 
Laatst bewerkt:
En nu, laatste race geweest...
Zit iedereen in de schuur te prutsen voor volgent seizoen ofzo ?

Niemand iets nieuws te melden, of wilde plannen ?
 
En nu, laatste race geweest...
Zit iedereen in de schuur te prutsen voor volgent seizoen ofzo ?

Niemand iets nieuws te melden, of wilde plannen ?

The neverending story goes on.... :+

Met veel dingen tegelijkertijd bezig. Kuip aanpassen, beugeltjes maken, blokje opknappen en nog wat klein grut. Weinig tijd ivm me werk maar probeer toch geregeld even te sleutelen. Begint in ieder geval een beetje vorm te krijgen nu haha (mag ook wel een keer). :)

full
 
amaai dat is proper! met wit zand gezandstraald? ducati mono's blijven leuk :P

nu die zijkant, alternator en die waterpomp er af zoals durbahn op zijn 1098!

P9208210-1.jpg


Web1098_Durbahn_Alternator%20Cover-1.jpg


P9208043-1.jpg



veel compacter en compacter is altijd beter!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan