Piaggio Beverly Sporttouring 350 met ABS Deel 2

Helaas is dat vaak de oplossing eerst moet je vervelend gaan doen en dan is het van oh ja hij gaat niet weg laten we hem maar helpen.
 
Ik stond net voor het stoplicht, komt er een T-max 530 naast me staan even gezellig gekletst totdat het licht op groen sprong...
Denk je dat je een snelle scooter hebt...
 
Heeft iemand ooit al eens een lampje (koplamp) moeten vervangen?
En zo ja: is dit een beetje te doen?

edit: ik zit op het werk, koplamp is stuk en kan niet even in het boekje kijken, vandaar mijn vraag
 
Laatst bewerkt:
Ik laat ze dan ook voor, vind het sneu als ik ze dan inhaal op het rechte stuk _O-

1555263226_lol_xlarge.jpeg
 
Ik stond net voor het stoplicht, komt er een T-max 530 naast me staan even gezellig gekletst totdat het licht op groen sprong...
Denk je dat je een snelle scooter hebt...

De oude versie blijf je (in de originele staat) nog wel voor tot de 100...

@ Hoe is het met je voorwiel afgelopen, niet normaal man.

Mish
 
@mish je was vd week bij richard hoorde ik ;) ,ik had vandaag drukkedag waardoor ik alleen per telefoon met ze heb gesproken.
hun zeggen dat piaggio de laatste maanden hun spullen laat leveren soms 3 weken soms 4 weken te laat.en als hun dan bellen zijn ze nog arogant ook.
ze gingen er achteraan en wouden me morgen terugbellen.
ik zei dat ik morgen wel langskwam want er moet nu wat aangedaan worden dus morgen het vervolg.
scooterspot zei dat ik niet de enige was die zat te wachten.
 
Laatst bewerkt:
De oude versie blijf je (in de originele staat) nog wel voor tot de 100...

@ Hoe is het met je voorwiel afgelopen, niet normaal man.

Mish
ik vind de beverly voor me gevoel niet zo snel voor me gevoel ging de vespa sneller naar de 100?
boven de 100 is dat een ander verhaal.
maar ik vind dat niet zo heel belangerijk.
 
Laatst bewerkt:
De levering van onderdelen bij Piaggio kan soms (te) lang duren, vooral de onderdelen die onder garantie geleverd moeten worden, lijkt wel....
Ik heb 5 wkn gewacht op een nieuwe koppeling, 1 week voor een kenteken-lamphouder, 1 week voor een uitlaat kap, 8 weken voor een koffer ! De laatste was wel in vakantie tijd (augustus) en dan gaan ze daar bij Piaggio met vakantie.
Iets anders, ook met de oplossing voor het spontaan uitvallen v/d motor duurt het lang voordat ze daar een oplossing of software update voor hebben. Paar dagen terug is ie toch weer een keer uitgevallen onder het rijden, 4 wkn geen last van gehad !
 
Ik kocht een nieuwe knipperlicht schakelaar bij een dealer en die bestelde dinsdag om 17.00 direct bij de fabriek en vrijdag middag kon het ophalen.
Ik zei, bestel je niet bij piaggio Breda, hij zei nee die hebben geen voorraad.
Misschien dat kleine dingen in een envelopje sneller komen uit Italie.
 
Laatst bewerkt:
3 weken op me hoge scherm gewacht 2 weken op de eerste nieuwe voorband dus ik geef scooterspot het voordeel van de twijfel.
service blijft goed daar.
maar voor mij geen piaggio meer dit is mijn laatste blijf ze onbetrouwbaar vinden.
ik had op de xmax abs moeten wachten .
de laatste 4 weken 3x gereden is geen reet aan zo ik stuiter de bocht uit.
 
Laatst bewerkt:
Ja , als je dat zo leest van spontaan uitvallen van motor , of een wiel of band die niet goed is en niet snel opgelost wordt, zet mij ook aan het denken.
Maar mijn scarabeo 300 doet het 3 en half jaar zonder problemen en start altijd en heeft nog geen klap verkeerd gegeven, dus ze kunnen het wel bij de piaggio groep, een goed product maken.
 
Laatst bewerkt:
@mish je was vd week bij richard hoorde ik ;) ,ik had vandaag drukkedag waardoor ik alleen per telefoon met ze heb gesproken.
hun zeggen dat piaggio de laatste maanden hun spullen laat leveren soms 3 weken soms 4 weken te laat.en als hun dan bellen zijn ze nog arogant ook.
ze gingen er achteraan en wouden me morgen terugbellen.
ik zei dat ik morgen wel langskwam want er moet nu wat aangedaan worden dus morgen het vervolg.
scooterspot zei dat ik niet de enige was die zat te wachten.

Klopt, ik was bij Richard. Naast het scooterrijden ben ik ook voorzitter van de BVVL. Heb af en toe dingen op de plassen en het gemeentehuis te doen:)
http://legakkers.nl/

Hopelijk komt het wiel snel, kan mij voorstellen dat het plezier behoorlijk onder druk staat. Als alles weer goed is, zal je het snel vergeten (hoop ik). :) :] :] :]

Mish
 
Klopt, ik was bij Richard. Naast het scooterrijden ben ik ook voorzitter van de BVVL. Heb af en toe dingen op de plassen en het gemeentehuis te doen:)
http://legakkers.nl/

Hopelijk komt het wiel snel, kan mij voorstellen dat het plezier behoorlijk onder druk staat. Als alles weer goed is, zal je het snel vergeten (hoop ik). :) :] :] :]

Mish
richard is bij mij in de tuin bezig.
2 vrienden van mij hebben ook een landje daar.appie uit mijdrecht en pepijn jongen uit amsterdam.
als me beverly goed is zal ik het ook snel vegeten zijn ik ben gewoon teleurgesteld hoe ze met je omgaan als je een nieuwe scooter koopt.
 
Laatst bewerkt:
Tja een nieuw model heeft zo zijn kinderziektes dat is zeer vervelend, maar mensen weken laten wachten op onderdelen vind ik toch kwalijker.

Service is toch een groot gedeelte van de beleving
 
en de reden dat ik niet rij met de scooter volgens mij rij ik de band ook verrot op die manier en ik krijg alleen een nieuwe velg.
weer te druk tot nu om langs te gaan
 
Dan vraag je toch of ze een wiel uit een Demo halen ?
Vin dat je tot nu erg geduldig ben.

Maar,
die Kl..j..s daar in brabant zijn de schuldige.
Had voor de vakantie ook gebeld met simpele vraag over de v snaar,
krijg je iemand aan de telefoon die met accent spreek wat ik amper kan verstaan,
interesseer ze daar geen ene moer.

Toen Piaggio nog in Nieuwegein zat was die altijd heel erg behulpzaam.
Die brabanders denken alleen aan carnaval ;)

Troost,
de dealers zeggen zelf ook dat het daar niet lekker loopt.

Oplossing ?
consumenten moeten klagen bij Piaggio Italie of op italiaanse of franse forums.
 
Laatst bewerkt:
ze hebben geen demo staan anders had ik daar al op gereden natuurlijk.
ben ook bij scootercity geweest en die hebben zelfde klachten over lange levertijden.
 
Oke, we leven met je mee. Waardeloos dit...

Ben nu echt de 20k gepasseerd, het blijft een super machine hoor. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan