Het Ducati Diavel topic

:} op het circuit met een Diavel, ik hoorde er al iemand over praten bij Ducati Zolder


Op het circuit met een Diavel?? dikwijls gehoord dit weekend :) waarom niet hè...
Bij Johan in de shop, in de positieve zin dan toch?
Of in de "die gast is gek"-zin? :P

Super weekend, 2 dagen circuitsessies doen is wel supervermoeiend maar de Diavel heeft veel moto's doen verschieten :o van wat kan op een circuit! :]

Het was trouwens open-uitlaten weekend hè... :9~
 
Laatst bewerkt:
Jawel in positieve zin, een oud mannetje met een panigale (bij ducati zolder) kwam net van circuit zolder en zag mijn Diavel, toen vertelde hij me dat hij er net een zag rijden op het circuit
Het was in de "zo'n diavel is toch best snel op het circuit" zin
 
Laatst bewerkt:
Jawel in positieve zin, een oud mannetje met een panigale (bij ducati zolder) kwam net van circuit zolder en zag mijn Diavel, toen vertelde hij me dat hij er net een zag rijden op het circuit
Het was in de "zo'n diavel is toch best snel op het circuit" zin

Nice!

Nog een Diavel-rijder in de buurt...

Ducatisti Limburg!! Altijd welkom!!
 
Op het circuit met een Diavel?? dikwijls gehoord dit weekend :) waarom niet hè...
Bij Johan in de shop, in de positieve zin dan toch?
Of in de "die gast is gek"-zin? :P

Super weekend, 2 dagen circuitsessies doen is wel supervermoeiend maar de Diavel heeft veel moto's doen verschieten :o van wat kan op een circuit! :]

Het was trouwens open-uitlaten weekend hè... :9~~

Ah, was jij dat met die Diavel?

We hebben nog een paar keer om een positie "gevochten" op zondag :P
 
Haha, you lucky basterd! Een Multi en een 749...

Was ene met een Multi die er serieus vandoor ging vandaar :-)
Vanaf volgend jaar toch een paar cursussen doen... was geweldig vond ik.
 
Mocht iemand interesse hebben in een nieuwstaat verkerende diavel black carbon,die van mij staat te koop in de te koop sectie.
Wel verrassend dat de zo enthousiaste starter van dit topic inmiddels al weer van zijn Diavel af is :?
Ik rijdt zelf nog steeds met een :] op mijn 1098s maar denk er toch steeds vaker aan om over te stappen op een multistrada1200 s of diavel carbon.
Ben wel een beetje bang dat ik mijn 1098s ga missen
 
Om nou een fiets lelijk te noemen in een topic van eigenaren vind ik ook weer lullig.
 
Dit ter info voor Diavel eigenaren...

Soms klappert de ketting van de Diavel hoorbaar tegen de onderkant aan van de achterbrug. Vooral goed hoorbaar als je terugschakelt van 2 naar 1. Dit is ook goed hoorbaar door mensen die achter je rijden....

Op het Amerikaanse Diavel forum heeft een mede landgenoot van ons een fix hiervoor bedacht:

Je kan namelijk tussen de kettinggeleider en de achterbrug een stuk van 10cm rubber/tochtstrip plakken, waardoor de trilling van de ketting niet meer doordreunt in de holle achterbrug.

Hiervoor hoef je alleen de middelste bout los te draaien, en even de geleider te ontvetten.

Gezien dat Ducati ons in de kou laat staan, met het niet uitbrengen van een gemodificeerde kettinggeleider, is dit een prima fix..
 
*O* Vandaag een ritje mogen maken op een Diavel!
Wat een bruut ding! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan