Yamaha xt660x delkevic uitlaat

Ramonxt660x

MF'er
7 mrt 2013
37
0
Rijswijk
Heeft iemand ervaring met de uitlaat delkevic op een yamaha xt660x ?

Deze uitlaat heeft geen keurmerk, raad iemand me dit echt af of zeggen we van wordt eigelijk nooit gecontroleerd zolang het geluid maar niet te erg is?

Mvg
 
Geen uitlaat gebruiken zonder E-keur, als je aangehouden wordt kan je ze eraf schroeven.
Je zou het aan Bolski kunnen vragen die verkoopt ze. Maar volgens mij zit er alleen een UK keur op en daar mag je hier in Europa niet mee rijden.
 
Laatst bewerkt:
Geen uitlaat gebruiken zonder E-keur, als je aangehouden wordt kan je ze eraf schroeven.


Onzin, zolang jij niet asociaal veel herrie maakt hoef je echt niet te vrezen voor een bekeuring wanneer je geen E-keur op je demper hebt.

Wat veel mensen niet begrijpen is dat het E-keur wordt afgegeven op een voertuig-demper combinatie. Wanneer je dus een demper met E-keur van bijvoorbeeld een R6 op een KTM 390 monteert heb je wettelijk gezien géén geldig E-keur.
 
Geen uitlaat gebruiken zonder E-keur, als je aangehouden wordt kan je ze eraf schroeven.
Je zou het aan Bolski kunnen vragen die verkoopt ze. Maar volgens mij zit er alleen een UK keur op en daar mag je hier in Europa niet mee rijden.

Lol?

In Nederland krijgen we een bekeuring naargelang de overschrijding van de waarde die op de voertuigpapieren staat. Sommige, ongekeurde aftermarket systemen maken nog minder herrie dan een origineel systeem (circuitgebruik).

In Nederland bestaat geen sanctie op het niet hebben van een e-keur, enkel op een bepaalde geluidsoverschrijding. Bovendien moet je hier nogal je best doen om een boete te krijgen voor een geluidsoverschrijding.
 
Delkevic uitlaten zijn luid! ;D
In duitsland krijg je er problemen mee, hier in belgië heb ik er nog nooit problemen mee gehad. Heb er zelf 1 op men CB500 van bij bolski. (uitstekende service)
Uitstekende kwaliteit en mooi, vol geluid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan