Kuipwerk voor een Kawa ZX-6R 2005

DaffieDaffie

MF'er
27 jul 2012
92
0
Hallo iedereen,

Ik heb laatst een schuiver gemaakt met m'n motort. Lekker balen... Maargoed zelf gelukkig weinig aan overgehouden, en de motor heeft alleen schade aan de topkuip (de kuip die om de koplampen zit) en de staart (om het achterlicht).

Nu was ik dus laatst even op internet aan't zoeken naar adressen waar ze die dingen verkopen, maar ik kwam er maar bar weinig tegen. Bijna alle websites hadden een van de volgende problemen
- ze verkopen de kuipen alleen als complete set, dus gemiddeld ongeveer 600 euro (terwijl ik er maar twee nodig heb)
- ze hebben niet de kleur die ik heb

De vraag is dan ook, weet iemand een adres waar ze motor kuipen verkopen die je dus los kan kopen. De kleur van mijn motor is Champagne/Bronze. Voor een foto zie: hier.

Ik heb één webshop gemaild die de kleur had én waar bij stond dat ze het ook los verkopen, om te vragen wat de prijs was, maar ik heb daar nog geen reactie op gehad.
 
Je kan ook gewoon ouderwets naar een motorzaak gaan
en die kan dan een kuipdeel voor je bestellen.

Originele kuipdelen zijn vaak niet goedkoop.

Die setjes van € 600.= zijn imitatie.
Vaak laat de pasvorm te wensen over.
 
Hmm, ik had al wel op ebay.com gekeken maar niet ebay.de, goeie. Thx
Ik heb alleen even rondgekeken en ook daar vind ik geen kuipen in mijn kleur.

Iemand nog adressen?

Ebay, en dan je zoekvoorkeuren goed instellen. Als je naar ebay.nl gaat en zoekt zonder verder criteria in te voeren zoekt hij alleen binnen nederland. Altijd 'wereldwijd' aanvinken.

Daarnaast kan het handig zijn om even te kijken wat de juiste gangbare engelse term is voor hetgeen je zoekt, scheelt ook al enorm in de zoekresultaten.
 
Bedankt voor jullie reacties. Op de link van RFast had ik al gekeken maar daar hebben ze alleen een groene, voor 250 euro... En op ebay heb ik er één gevonden maar die kostte ook ongeveer 350 euro met verzenden erbij...
Zijn die imitaties veel slechter dan gewoon origineel dan? Want ik zie wel complete sets voor soms 450 euro inclusief verzendskosten.. Da's dan niet eens zo veel duurder dan 350 voor alleen de topkuip.
 
Bedankt voor jullie reacties. Op de link van RFast had ik al gekeken maar daar hebben ze alleen een groene, voor 250 euro... En op ebay heb ik er één gevonden maar die kostte ook ongeveer 350 euro met verzenden erbij...
Zijn die imitaties veel slechter dan gewoon origineel dan? Want ik zie wel complete sets voor soms 450 euro inclusief verzendskosten.. Da's dan niet eens zo veel duurder dan 350 voor alleen de topkuip.


Probeer hem maar eens in te ruilen met een imitatiekuip :$
Weet je gelijk hoe duur ze zijn :')

Daarnaast is de pasvorm meestal niet al te best, kleurverschil met bijvoorbeeld je tank.
Ga je voor imitatie, kies er dan wel een van ABS met injectionmolding. Deze komen meestal qua pasvorm en kwaliteit wel redelijk uit de bus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan